پیام شما

*آقایان نماینده مجلس ما که پولمان به هواپیما سواری نمی رسدمریض اورژانسی داشته باشیم با پرواز برویم مشهد اما شما بزرگواران حداقل به خاطر مردم کاری نمی کنید بخاطر خودتان یک تکانی خودتان را بدهید بحث پرواز ها را پیگیری کنید حیف است واقعا وقت شما گرفته شود با اتوبوس جا به جا شوید. استان با وضعیت جاده ها و الان هم این وضعیت پروازها با همه چیز باید خداحافظی کند . احسنت.

*در خصوص غمبار بودن بیرجند در اعیاد ، جشن در این زمان کرونا جمع شدن در یک مکان درست نیست سر فلکه ها چهار راه ها مساجد حسینیه ها موسیقی شاد مرتبط پخش کنید لازم نیست مردم بنشینند و کرونا بگیرند مردم در ماشین تردد کنند و ببینند آذین شده شهر و بشنوند آوای شادی را لازم نیست یک نفر مولودی بخواند و مردم دورش جمع شوند همان مولودی را می شود بخواند و از بلندگو های سطح شهر پخش شود همه بشنوند در حال تردد اگر کسی کمکی هم بخواهد بکند کمکی ماندگار باشد حسابی شفاف که مانده ی آن روز به روز به رویت مردم برسد.

*سلام . هردم ازاین باغ بری می رسد آن از انتخاب شهردار که مرکز استان سه ماه است بی شهردار مانده آن هم از پروازهای بیرجند به مشهد که لغوشدخلاصه وضع مطالبه گری ما ضعیف است.

*سلام آوای عزیز لطفا اطلاع رسانی نمایید که مسکن وشهرسازی استان در مهلت یک ماهه دولت برای ثبت نام مسکن سالی یک میلیون از فاقدین و واجدین شرایط در بیرجند ثبت نام کنند تا حداقل آمار واجدین شرایط را داشته باشند و بر اساس آن برنامه ریزی واقدام نمایند.

*کسی پیدا نمی شود صدای ما نیروهای خدمات را به گوش مسئولین برساند با این وضع گرانی حقوق سه ونیم با بیشترین کار و تحقیر آخر ما چه گناهی کردیم.

*اداره راه و شهرسازی استان مدعی است مشکلی برای تامین زمین برای طرح مسکن وجود ندارد و از طرف دیگر می گویند رتبه پنجم کشور در پیشرفت طرح مسکن ملی را دارند. اما هنوز یک واحد از طرح مسکن ملی در بیرجند تحویل نگردیده و بعضی حتی گروه بندی نشده اند. به علاوه در طرح اخیر مسکن ملی، شهر بیرجند در طرح نبود و بهانه اداره راه و شهرسازی نبود زمین بود. چگونه این تناقضات قابل حل است؟

*سلام یک فکری برای مرکز بهداشتی امیرآباد بکنند مسئولین ،راهروی تنگ که باعث شیوع کرونا می شود ،ازدحام جمعیت ،عدم جوابدهی مناسب به أرباب رجوع ،کمبود کارمند برای جوابدهی به مردم ،برای یک واکسن باید کلی منتظر شویم.

*از استاندار محترم و فرماندار و نماینده بیرجند در مجلس تقاضای رسیدگی داریم. حداقل اراضی اطراف شهر را آزادسازی کنید تا قیمت زمین و آپارتمان در بیرجند با منطقه ۲ تهران برابری نکند.

*با هماهنگی رئیس جمهور سهمیه بنزین ویژه ای به منظور جبران اختلال رسانی سوخت در روزهای اخیر خدا را شکر در نظر گرفته شد. این هم یک تو دهنی برای آن عده که فکرمی کردند نیروهای انقلابی مثل اربابان لیبرال گرا آنهاهستند و شایعه ی پرکردن کسری بودجه با این ترفند را بین مردم چو انداختند.

*در خصوص حذف پرواز ها ، مشکل هواپیما دارند گفتن اینجا که مهم نیست بدهیم به یک مسیر دیگر، دیگر این شهرهای کویری درآمدی برای مملکت ندارند از دستشان بربیاید کلا می دهند به افغانستان شرق کشور را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت