پیام شما

*پروژه بوستان خطی احمدی روشن که قرار بوده برج ۵ تمام شود هنوز که هنوزاست…. اگر همین پروژه سمت جنوب شهر غفاری، معلم، مدرس بود تا الان ۱۰۰ مرتبه ساخته شده بود…

*لطفا اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر در خصوص فعالیت شان در حوزه مراسم مذهبی اعیاد و مناسبت ها در چند ماه گذشته گزارشی ارائه کنند.

*واقعا استانی غم انگیز تر از خراسان جنوبی وجود ندارد… برای تمام مسئولین استان جای تأسف دارد.امیدوارم آن دنیا جوابگوی حال بد جوانان این استان باشند…چون با این بی تدبیری وخشکی بیش از حدشان تمام جوان ها را از دین زده کردند …استانی که مسئولینش حتی خوانندگان داخلی که مجوز دارندرا قبول ندارند و دعوت نمیکنند دیگر حرفی نمی شود درباره آنها زد….ای کاش به جای این که مثل کبک سر را زیر برف کردند یک کم از استان های دیگر الگو میگرفتند وبه فکر جوانان بودند.

*همه می دانیم که در خراسان جنوبی افرادی که به عنوان مدیران ارشد در رسانه ها و جراید مطرح می شوند هیچ وقت ،برغم گمانه زنی ها پستی نمی گیرند پس خواهش می کنم حداقل دست از سر بنده خدا استاندار برداریم و بگذاریم کارش را انجام بدهد ،باور کنید اگر ده درصد مصوبات ستاد توسعه خاوران اجرایی شود نتایج خوبی برای استان خواهد داشت.

*سلام. واقعا برای خودم ونماینده شهرم و اعضای شورای شهر متاسفم که بعد از شش ماه هنوز شهر بی شهردار است هیچ شهری مثل بیرجند بیخیال وتنگ نظر نیستند بیچاره مردم تا کی؟؟

*در خصوص مطلب غمبار بودن بیرجند تنها بیرجند نیست کل ایران فقط بلدند مردم رادرغم ها غرق کنند.اسلام دین شادی است اما می خواهند عده ای بگویند شادی کلا حرام است همیشه باید مردم افسرده باشند چون ….

*آهن دست دوم کیلویی ده هزار می خرند ۲۲هزار می فروشند ناظرین واقعا سنگ تمام می گذارند. اصلا نظارت نداریم باعث گرانی خودمان هستیم.

*در خصوص گرانی مرغ قبل از ابلاغ ، اگر ارزان می شد که می فرمودند به ما ابلاغ نشده و همانطور گران میفروختند ولی تا اسم گرانی می آید سر از پا نمیشناسند
و سریع با قیمت گران می فروشند بعد همین آقایان روی جنس های دیگر اظهار نظر می کنند که چرا گران شده .از ماست که بر ماست.

*در یک مکالمه دو دقیقه ای در یک جای ثابت سه چهار بار صدا قطع می شود مجبوری دوباره تماس بگیری آن هم در مرکز شهر واقعا جای تاسف دارد مدیران مخابرات و همراه اول پاسخگو باشید.

*چرا اینقدر پیگیر تغییر شهردار و استاندار هستیم مگر آیه نازل شده که حتما عوض شوند. آخر وقتی یک مسئول اهل کار و خدمت است و هنوز سرکارش است سخن از تغییر و جابجایی پسندیده نیست و انگیزه کار و خدمت را از او می گیرد. لطفا رعایت فرمایید.

*بالاخره یکی پیدا شد اعتراض کند، واقعا کلافه کننده شده آنتن دهی موبایل، حتی در خانه همش قطع و وصل می شود آن هم در شهر. حاشیه شهر که افتضاح.

*با این همه زمین و امکانات چرا افرادی فاقد مسکن باشند و نگران بالارفتن اجاره علت فقط عدم مدیریت برخی مسئولین در خراسان جنوبی است.

*آوای عزیز متن بسیار به جا و خوبی که حرف دل خیلی ها است را در خصوص بی توجهی به جشن های تولد پیامبر اکرم چاپ کردید!معلوم نیست در این شهر متولیان این کار از شهرداری و سازمان تبلیغات و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حتی فرهنگ و ارشاد چکار می کنند؟مشهد برا ی یک شب هم شده شهر را سیاه پوش و یا ریسه بندان می کنند و وقتی در شهر تردد می کنی متوجه می شوی که شب عزا است یا جشن،اما بیرجند تعطیل است کلا،چه کسی می خواهد این موضوع را پیگیر باشد؟ از نماینده ولی فقیه میخواهیم که پیگیری کنند.

*سلام امیدوارم شورای شهر بیرجند با این شاهکاراش هر چه سریعتر منحل شود تا حداقل مردم خیالشان راحت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


عضو هیات علمی موسسه گیاه پزشکی کشور نسبت به زنگ خطر انقراض گیاهان بومی در

بیشتر

حسینی – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: از همه ظرفیت ها

بیشتر

پارسی – فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت