پیام شما

*جای تاسف دارد که با وجود هزاران جوان بیکار آموزش و پرورش کمبود معلم خود را با بکارگیری معلمان بازنشسته جبران می کند. دست جوان های ما به هیچ جا بند نیست. منع بکارگیری بازنشسته ها کم و بیش در تمام ادارات رعایت می شود الا آموزش و پرورش.

*سلام شواری شهربیرجند رهاشده شما حتی درعرض چند سال گذشته یک باراز خیابان غفاری رد نشده اید مردم چه گناهی مرتکب شده اند که به شما رای دادند هرروز فقط وعده سرخرمن به مردم می دهید خداوند به ماصبر وبه شما انصاف بدهد.

*در خصوص اجاره ها ، وقتی کسی نیست که نظارت کند و جلوی اجاره های نجومی را بگیرد بایدم این طوری شود.اجاره ۷۵۰تومانی بشود ۱میلیون ۶۰۰.واقعا انصاف و گذشت درگذشت.

*من یک روز رفتم میوه بگیرم از میوه فروشی روبروی تالار کیان ساعت حدود ۱۲ و نیم ظهر بود وقتی میوه ها را می خواست حساب کند دیدم قیمتش با تابلویی که آنجاست فرق می کند وقتی معترض شدم گفت یادمان رفته قیمتها را امروز عوض کنیم و به شاگردش هم گفت سریع عوض کن، گفتم دلیل اینکه ۳ هزار تومان آن هم الان ظهر اضافه میکنید چیست شما که بار را صبح آوردید، زنگ می زنم ۱۲۴ که ایشان هم گفتند به ۱۴۴ هم زنگ بزن، همکارش گفت ایشان قوم … هستند ولی بخاطر برخورد زشت ایشان زنگ زدم ۱۲۴ ولی آنها هم گفتن حتما خوب امروز، میوه را گران گرفته که قیمتها را عوض کرده، متوجه شدم که هیچکس پیگیر نیست.

*در ارتباط با مطلب داستان پر غصه اجاره بها ، اول سال توی یک خانه نیم کاره رفتیم طرف گفت مسئله اجاره اش نیست باهم کنارمی آییم گفتم بیشتراز هفتصد هشتصد نباشد که درتوانم نیست درمهرشهر بعد گفت نه بعد از دوسه ما که درخانه زندگی کردیم وصاحب خانه خانه را تکمیل کرد یک دفعه ای گفت ده تومان یک وسیصد واقعا این درست است؟

*ایران کلا جای عجیبی است ، در همه دنیا هکرها حمله سایبری می کنند به بانکها و موسسات در جهت کمک به مردم، اینجا حمله سایبری می کنند به شبکه سوخت رسانی، کارت سوخت از رده خارج می شود مردم به جای بنزین ۱۵۰۰ تومانی باید بنزین آزاد ۳هزار تومانی بزنند. از این به بعد دولت یاد می گیرد هر وقت به کسری بودجه خورد با رمز “حمله سایبری شده” تا اطلاع ثانوی بنزین ۱۵۰۰ تومانی راو از مدار خارج می کند یهو می بینی سیستم درست نشد کلا و تک نرخی ۳ هزار تومان ماند گفتم شوک نشوید یهو.

*در خصوص افزایش اجاره ها ، بدتر از موجر این بنگاه ها هستند که خون مستاجر را توی شیشه کردند ، طرف خانه خودش را تا پارسال می داد دو میلیون رهن پانصد اجاره ، به محض اینکه طبقه بالای همان خونه دو برابر شد بنگاه به صاحب خانه که ساکن بیرجند نیست و از اجاره ها اطلاعی ندارد زنگ زد ، من قصدم این بود که از طبقه بالا بیایم طبقه پائین ولی موجر گفت شرمنده اگر با همان اجاره طبقه بالا مشکلی نداری در خدمتیم ، که متوجه شدم بنگاه بخاطر کمیسیون خودش به موجر اطلاع داده که اجاره رفته بالا ، واقعا خیلی از موجرین با مستاجرین راه می آیند ولی بعضی ها هم پای بنگاه ها درآمد زایی می کنند ، در صورتی که قیمت ملک شان چندبرابر شده ، دو طرف برد برد است برایشان این وسط بازنده مستاجر.

*تشکر از رسانه مردمی وخوب آوا .چه عالی وچه به جا بود که در خصوص خبر نجات جان دو نفر توسط پلیس ، اسم این مامور ایثار گر را بنویسید باید که مردم ما با قهرمان واقعی آشنا بشوند حداقل دانستن نام ایشان خیلی به جا خواهد بود …

*در خصوص اینکه در شب میلاد پیامبر در شهر هیچ خبری نبوده ، نه آقا معلوم است بیست و دوم بهمن و روز قدس مهمتر است چون آقایان به واسطه ی همان روز ها که مشارکت کردند پست گرفتند وگرنه برای میلاد که پست نمی دهند طرف روز قدس دوتا شعار می دهد فردایش سر کار است آن وقت برای میلاد پیامبر که ازین خبرها نیست.

*در عصر ارتباطات دیگر واقعا ضایع است هنوز برای آنتن دهی موبایل با هم درگیر باشیم خدایی استانمان نوبر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت