پیام شما

*ممنون که مطلب نوشتید که شهر بیرجند در تولد پیامبر خیلی ساکت بود به خاطر اینکه عمق فاجعه را بفهمید باید یک حساب سر انگشتی بکنید ببینید جلساتی که برای جلوگیری از شاد بودن مردم گرفته می شود در هفته چند تاست و جلساتی که در آن مردم روحیه می گیرند در سال چند نوبت است. همشهری عزیزی که این مطلب را نوشته اند احتمالا در ایالات خراسان جنوبی زندگی نکرده اند والا این مسائل جزو طبیعی ترین شرایط زندگی در این استان افسرده و غمگین است.

*در خصوص گفته یکی از مسئولین برای ثبات قیمت حبوبات و برنج ، دقیقا فرمایش ایشان متین است چراکه به اندازه کافی گران است که خریدار ندارد می ترسندکخ بیفتد گرانتر نمی کنند که بلکه بتوانند ردش کنند.

*با سلام خدمت معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی سه هزارنفر ساکن در شهرک نوغاب شهرستان درمیان هستیم و ازکوچکترین خدمات بهداشتی محروم هستیم ما خواستار تجهیز خانه بهداشت این شهرک هستیم که ساخت آن باهمکاری حضرتعالی ومجمع خیرین سلامت محقق شده است و به اتمام رسیده است و آماده بهره برداری می باشد. وضعیت این شهرک وخیم است.

*مدیر کل بنیاد مسکن ضمن عرض تبریک لطفا بفرمایید چه زمانی سندهای مجتمع ۹۶ واحدی مهزیار را به نام می زنید ۱۰ سال از واگذاری می گذرد و پول آن را گرفته اید ان شاء ا… به عمرمان کفایت کند.

*عزیزی که آوا را متهم به حمایت از تعطیلی مدارس کرده ، شاید در جریان وضعیت بسیار خطرناک کرونا نیست چون یقینا سلامتی فرزندشان اهمیت دارد،مصلحت نیست به روزنامه ای که دغدغه های درست مردم را چاپ می کند تهمت جانبداری زد.

*فرمانداری محترم وشورای شهربیرجند باسلام درست است که شهرداری شهردارندارد این چه بساطی است که چهارشنبه هادرست کردند و درب چهارشنبه بازار را زنجیر گذاشتند و نمی گذارند ماشین ها بروند داخل و خریدشان را بکنند. اگر برای کروناست که ماشین هاکرونانمی گیرند وناقل هم نیستند واگر واقعا ستاد ملی مبارزه با کرونا آنجا را ببیند بایدکلا تعطیلش کند پس شما را به خدا رسیدگی کنید.

*در خصوص لغو محدودیت های کرونایی در شب ، وقتی یک چراغ قرمز بتواند هر شب میلیون ها تومان برای دولت در آمد زایی کند چه دلیل دارد برداشته شود این طرح ها به خدا خنده دار است باشگاها باز جشن عروسی وتالار ها باز ولی تردد ممنوع کل مشکل شیوع کرونا با دورهمی شبانه است روز ویروس خواب است و شب بیدار این ویروس اگر برای همه زیان بود برای راهنمایی ورانندگی نعمت است.

*اگرمردم ایران مثل بیشترکشورهای دنیا فقط ده روز خرید نکنند قیمت ها می آید پایین به شرطی که همه یکصدا باشند.

*در خصوص وضعیت غمبار شهر در میلاد پیامبر ، فقط باید یک نفر پیدا شود مسئولان و دستاندرکاران مربوطه را یک سیلی بزند که بیدار شوند و مهمتر اینکه زخم بستر نگیرند.

*با سلام و تشکر از همه مسئولین برادر اینجانب بیکار و دارای مدرک فوق لیسانس است اگر در خصوص انتخاب استاندار دچار مشکل شده اید ایشان آمادگی دارند که استاندار شوند و به نظرم از این گزینه هایی که هر روز مطرح می شود هم بهتر و توانمند تر هستند و دقیقا مولفه های برخی گزینه های مطرح نظیر نداشتن سابقه اجرایی و یا کاملا بی تجربه بودن را دارد و آمادگی کامل برای سیلی خوردن هم در ایشان وجود دارد . ضمن اینکه با استاندار کردن ایشان یک نفر از بیکاری هم نجات پیدا می کند و نیاز نیست پست ها بین هم تقسیم شود علاوه بر اینکه برادر بنده پسر خاله و دخترخاله های فراوانی هم برای پارتی بازی و استخدام دارد که این نیز از نقاط قوت او حساب می شود.

*اگر واکسینه شدند مردم الان چرا نگران چرا محدودیت ! کل بازی های فوتبال اروپا کنار به کنار هم تماشاچی نشسته بدون ماسک مگر آنها واکسن نزدند آنجا موج چهار پنجم ششم نیست فقط اینجا هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت