پیام شما

*در خصوص بازگشایی مدارس ، همین الان که همه گلایه از مجازی بودن دارند و می گویند بچه کلاس اولی از مجازی چیزی نمی فهمد. اگر بگویند حضوری باز عده ای مخالفت می کنند و فحش و… اصلا تفاهم در این مملکت سخت است.

*جاده کمربندی قاین واقعا بین المللی است ،جاده اش بهترین آسفالت ، موج اصلا ندارد ،مسئولین جواب این خسارات و حوادث گردن شما است.

*واقعا چطوری است که همه جا باز است مهمانی ها وعروسی ها برگزار می شود جگرکی باز است کافه ها باز است فقط بچه ها نمی توانند بروند مدرسه و جالب تر این که بعضی پیش دبستانی ها بچه ها حضوری می روند !؟

*باید خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع باشد تا جلوی سواستفاده دلال ها گرفته شود و قیمت ها کنترل شود ،اگر بعضی از بنگاه ها که به هر قیمتی هر معامله ای می کنند و فقط و منافع خودشان فکر می کنند این مسئله را رعایت کنند و اجازه خرید فروش این امتیازها را در حوزه خودشان ندهند نه خریداری هست و نه فروشنده ای .

*با این شرایط مدارس منتظر پیک ششم و خیلی حاد تر از قبل باشیم .در یک کلاس ۱۲متری ۱۸ دانش آموز حضور دارند . آن هم با فاصله ۳۰سانتی. برای دانش آموز کلاس اولی ۲ساعت در روز خیلی ریسک بالایی دارد .

*خبر زدید یارانه ۲۵۰ هزار تومانی در راه است سر همین ۴۵هزار تومان منت می کنند هرسال حالا خدا میداند چه گرانی در راه است.اگر پول نفت بین مردم پخش کنید بیشتر از اینها سهم مردم است.

*من نمی دانم همین شما روزنامه آوا چه مشکلی با حضوری بودن مدارس داشتید که هر روز آمدید مقاله و نظر و چیزهای دیگر منتشر و چاپ کردید و بد گفتید که مسئولین مجبور به غیر حضوری کردن مدارس کردند ، مردم عروسی می گیرند ، دارند کربلا می روند کرونا نیست ، فقط زورشان به مدارس رسیده ، آن بچه کلاس اولی چه گناهی کرده که باید در خانه درس بخواند و هیچی نفهمد ، مدرسه ای که سر کلاسش ده تا دانش آموز نشسته با فاصله کجایش مشکل داشت ، متاسفم برای این سیاست بد این شهر و کل کشور.

*سلام زمستان سال ۹۹ شهردار سابق قول بازسازی چند میدان رو برای نوروز ۱۴۰۰ دادند. عید شد و انجام نشد و مجدد جناب شهردار سابق قول افتتاح پروژه فاخر و عظیم میدان و بزرگراه!! شهید سلیمانی را تا مرداد در جراید اعلام کردند. جناب شهردار رفتند و این پروژه عظیم بدون هیچگونه کار مثبتی به حال خود رها شد. الان هم این ابرپروژه همچنان مایه تمسخر شهرمان توسط مسافران عبوری شده است. آقایان محترم اگر نمیخواهند پروژه را به اتمام برسانند حداقل لطف کنید نخاله های ساختمانی را از داخل محور جمع آوری کرده و اداره نسبتا محترم برق هم لطف کنند و روشنایی مسیر را مجدد برقرار کنند.

*در خصوص بازگشایی مدارس سنجیده عمل کنیم و از هرگونه شتابزدگی و بی تدبیری پرهیز کنیم. متاسفانه در این چند روز اخیر با تصمیمات شتابزده برخی از مدیران مدارس در برگزاری حضوری کلاس ها در شهرها اوضاع بهم ریخت به طوری که سال اولی ها هم از آموزش حضوری محروم شدند. اگر مدارس متوسطه شهر اقدام به حضوری کردن کلاس ها نمیکردند بچه های اول دبستان به همان شکل دو روز حضوری میتوانستند بروند مدرسه .ولی الان که همه مقاطع مجازی شد .

*سلام خدا به مسئولین ما عمری بدهد بلکه کمی به حقوق شهروندی هم توجه کنند . برای گریز از هزینه های سنگین تعمیرات و استهلاک خودرو و برای مصلحت عمومی جامعه تصمیم گرفتم از خودرو های عمومی استفاده کنم تا اعصابم هم با وضعیت آسفالت و سرعت گیرهای فاجعه معابر به هم نریزد اما در شهر ما از هر بلایی فرار کنی یک بلای دیگر سرت می آید . اگر شما متوجه شده باشید وضعیت موبایل و آنتن دهی همراه اول هم در خیابان های بیرجند کم از آسفالت شهر ندارد و هر چند قدمی یک نقطه کور و قطع مکالمه دارد لطفا با اعصاب مردم اینقدر بازی نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت