پیام شما

*سلام آوا متاسفانه گویا پیک ششم کرونا دارد شروع می شود. ستاد محترم مبارزه با کرونا لطفا جلوی بازگشایی مدارس را بگیرید یک سری به آرایشگاه ها، تالارها و دندان پزشکی ها بزنیند تا ببینیند خبری از رعایت پروتکل ها نیست به خدا خسته شدیم بعضی کشورها جشن پایان کرونا گرفتند ما هنوز به جریمه شبانه برای مبارزه با بیماری بسنده کردیم.

*در خصوص سرمقاله امید مردم را قطع نکنید ، کدوم امید؟ مگر امیدی برای کسی مانده ؟ فقط و فقط گذران عمر می کنیم به سختی هرچه تمام تر چون هنوز محکوم به نفس کشیدن در این دنیا هستیم… هر کسی به نوعی شرمنده خودش و خانوادش است…خدا خودش به دادمان برسد.

*باسلام چند روزیست شیرهای آب اطراف مزار شهدای یک بسته اند و آب ندارد یاد روزهای عاشورا افتادم که آب را بر امام حسین (ع) بسته بودند.

*در مملکتی که برخی نهادها اینقدر زمین داشته باشند ولی مردم هرچه کار کنند بابت اجاره خانه بدهندوبه خاطر نداری طلاق بگیرند به وا… برکت نیست از آسمان هم نباید باران بیاید . خدا شر آدم هایی را که خودشان را به خاطر صندلی ومنصب به خواب زدند ازسرمردم کم کند.

*معاون دادگستری که گفته است باساخت وساز غیرمجازبرخورد می شود یکی نبود بگوید که شهرداری که از این ساخت وسازها سود می برد و خودتان می خواهید که غیرمجاز ساخته شود می گوییدنه بیایید من بهتان بگویم چرا.

*مسئولین محترم بیمارستان هایی که دستگاه MRI دارند خواهش می کنم به خاطر خدا نظارتی به نوبت دهی بیماران داشته باشید .من مریض دردمند که مشکل دارم اگر پارتی نداشته باشم ویا آشنایی که سفارشم را بکند باید سه الی چهارماه درنوبت قرار بگیرم ولی کسانیکه آشنا وقوم وخویش باشند ویا پارتی داشته باشند دوسه روزه نوبت داده می شود.تا کی اینهمه بی عدالتی.

*ان شاءا… سهمیه پزشکان متخصص عادلانه تقسیم شود و سهمیه شهرستان سربیشه به حق تخصیص گردد آقای دکتر نخعی نماینده هم لطف کنند منصفانه سهمیه سربیشه را مطالبه و پیگیری فرمایند و نتیجه را به مردم گزارش دهند.

*در سرمقاله نوشتید که رسیدن به آرزوها سخت شده ، آرزو و خواسته چیست مردم فقط دعا می کنند که بتوانند روزشان را شب کنند. زندگی مردم فقط شده گذر عمر بدون ذره ای امید به زندگی مردهای خانواده هم به خاطر خجالت از خانواده همیشه سرشان پایین که نمی توانند حتی کوچکترین نیازهای خانواده را برآورده کنند از سر سفره های مردمم که گوشت مرغ وگوسفند حذف شده میوه حذف شده ۹۹ درصد چیزها از سر سفره مردم حذف شده و زندگی ها شده نا امیدی غم غصه تنها چیزی که هرروز خدا دارد در زندگی مردم زیاد و لبریز شده قسط و قرض و وام است. الان اندک خانواده ای کم کمش فقط برجی دارند ۲ الی ۳ میلیون قسط می دهند یعنی فقط مقروضند.

*مسئولین محترم لطفا یا محدودیت ها را برندارید و اجازه مراسم عروسی و سفر ندهید یاهم اگر همه چیز را آزاد می کنید اینقد دلهره به مردم وارد نکنید که پیک ششم می آید وآمار بستری ومرگ ومیر بالا می رود.

*خدارا شکر همه هزینه های آموزش پرورش و مدارس غیر انتفاعی تامین شد دیگر پیک ششم آمد مدارس تعطیل.

*چرا این رسم دلهره آور عروس کشان را منسوخ نمی کنند .چه دوردوری.همیشه فکر تصادف ودرگیری فیزیکی شیرینی این عروسی ها را بکام خانواده ها زهرمار می کند .. تا قیام قیامت این حوادث به یاد
عروس و داماد خواهد ماند.این را پلیس ممنوع وجریمه سنگین کند.

*قطعا وقتی لاستیک گران می شود ماشین هم گران می شود کرایه ها افزایش پیدا می کند بعد افزایش قیمت کرایه ها روی تمام اقلام ضروری و غیر ضروری هم تاثیر می گذارد یعنی دوباره یک موج گرانی. الان دقیقا پیک چندم گرانی هستیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت