پیام شما

*خداقوت عرض می کنم خدمت شما ،مسئولین و مدیران را کی انتخاب می کند ؟! زمانی ما شهری آباد و از هر جهت توسعه یافته داریم که انتخاب آگاهانه داشته باشیم بنابراین مسئولین و مدیران ما منفعل نیستند انتخاب ها آگاهانه نیست!

*با عرض سلام چند مدتی است در روزنامه ی آوا پیام بعضی همشهریان را می بینم که مخالف باز شدن مدارس هستند خواستم من هم نظرم را بنویسم همشهری عزیز که این پیام ها را مینویسید آیا تا به حال به پدر و مادری که سواد درست حسابی ندارند فکرکرده اید اگر ۱۰درصد همشهری های توان خرید کتاب کمک آموزشی و گرفتن معلم خصوصی برای فرزندانشان را دارند ۹۰درصد همشهری ها توان آن را ندارند پس خواهش می کنم به فکر ۹۰درصد هم باشید. مدارس باز شود نهایت شما بچه هایتان را نفرستید کرونا هم بهانه ای شده والا هزاران جای دیگر می روید.

*باسلام خدمت زحمت کشان ومسئولین محترم شهرداری،باتوجه به نزدیک شدن فصل زمستان واحتمال نزول باران رحمت الهی درخصوص آسفالت میلان های خیابان حر اقدام بفرمایید.

*شهرداری محترم بیرجند ما اهلالی ظفر ۱۸و ۲۰ تاکی باید منتظر آسفالت این دو کوچه باشیم در مرکز شهر قرار داریم واز کوچکترین نعمت آسفالت بی بهره ایم از سال ۹۶ هی شش ماه شش ماه می کنید ۱۰ تا شش ماه گذشت ولی خبری از آسفالت نشد دیگره از این حجم گرد و خاک امانمان بریده . آیا کسی هست به داد ما برسد . در ضمن دادستان بیرجند که به تمام نقاط سرکشی می کنید لطفا یک سری به این منطقه هم بزنید . ما هم جزو همین مملکت هستیم.

*متاسفانه حاشیه ورودی شهر از سمت مشهد تعمیرگاه های خودرو های سنگین بسیار زیاد شده و نمایی بسیار زشت به وجود آورده ، جالب اینجاست که این محله مسکونی می باشد،چرا به تعمیرگاه ها مجوز فعالیت دادند؟تعمیر گاه های خودروهای سنگین خارج از محدوده مسکونی باید باشند،لطفا در این باره مطالبه گری کنید.

*باسلام درحالی که یک ماه از سال تحصیلی گذشته ولی هنوز دانش آاموزان پایه ششم دبستان شرافت واقع در شهرک شهید مفتح معلم ندارند.چرا این دانش آموزان معصوم باید درمرکز استان با این اوضاع کرونایی و این وضعیت آموزشی بارنج بی معلمی هم روبرو باشندوچوب بی تدبیری مسئولین رامتحمل شوند مسئولینی که اصلا در این رابطه پاسخگو نیستندوهیچ فکری به حال این دانش آموزان ندارند.

*با سلام خسته نباشید عرض می کنم خدمت مسئولان شهرداری که زمین هایی که خودشان در سال ۹۸ در غفاری ۲ واگذار کردند و الان یک سال است که خانه مردم آماده شده ولی به دلیل آماده نکردن کوچه توسط شهرداری هنوز آب و برق ندارند. جالبتر اینکه وظیفه هماهنگی بین نهادهای زیرمجموعه شهرداری هم گویا وظیفه شهروندان هست!!!

*ورودی شهر از سمت تهران میدان عبادی چه وضعی است … به بدترین وضع ممکن فقط از خاک درآمده … این چه معماری و چه طراحی شهری باشد؟ شما چهار راه استقلال و نبوت را ببینید، سرعت گیر زدند چهل پنجاه سانت…. چهار طرف چهار راه سرعت گیر و چشم گربه ای…. خجالت نمی کشید اینقدر هنرنمایی می کنید ؟

*طرح های هادی روستاها واقعا باصفا است از بنیاد مسکن که این طرح ها را اجرا می کند واقعا ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت