پیام شما

* برخی موضوعات برای ضعیف ترین اقشار مردم تاسف برانگیز و دردناک است که نه تنها از چشم مسئولین بی درد پنهان مانده بلکه باعث شده پزشکان و منشی شان به هر شکل که ممکن است مدیریت مراجعات بیماران خود را دارند .. من جمله دکتر … ارتوپد از ساعت دو و نیم عصر که نوبت گیری را شروع می کنند نه تنها دیدن حضوری بیمار در برنامه نیست بلکه بعد از گذشت حدود ۴ ساعت بیمار با دست شکسته . پا و کمر شکسته هنوز معطل و بدون هیچ برنامه ای در مطلب بلاتکلیف است .. جای بسی درد است جای بسی درد است در این وضعیت سلامتی جامعه مریض پس از عمل جراحی انجام شده اینقد انتظار انتظار  کو چشم های بینا .. کو انسانیت .کو نظام سلامت و درمان .. اگر می شد انسان می رفت و دیگر روی به این پزشکان نمی کرد به حق شایسته بود ! الان ساعت ۶ عصر از روستا آمده و ۴  ساعت انتظار .. خدایا خودت برس به داد مردم  شمای رسانه هم جایتان خالی است در بطن خیلی موضوعات.

* شورای رقابت و مجلس اگر می‌خواستند واردات خودرو را آزاد کنند اینقدر از خودروساز  داخلی حمایت نمی‌کردند که حتی حقوق مصرف کننده را نادیده بگیرند این هم یک بازی با کلمات است تا مردم سرگرم شوند خودرو راحت تر گران شود.

*  در ارتباط با افزایش سرقت ها ،چنان دزدهای عزیز در امنیت و با خیال راحت سرقت می کنند انگار در این شهر نه پلیس هست نه دادگاه چون ماشینم از توی کوچه در دو مرحله وسایلش حتی کامپیوتر و سیستم انژکتور را سرقت کردند الان دو ماه است خبری نشده با اینکه مظنون هم هستم طرف به ریش ما هم می خندد که می گوید این ها نمی توانند کاری کنند.

*سلام لطفا در خصوص قیمت کاذب ماشین ها و اتوموبیل های خارجی گزارش تهیه کنید امیدواریم با تصویب واردات خودرو خارجی این انحصار شکسته شود تا کی باید ماشین های غیر استاندارد سوار شویم با قیمت بالا.

*فردوس برای پیشرفت به زیر ساخت فرودگاه نیاز دارد…برای هیئت علمی دانشگاه …برای مهندسان وووو که از شهر های بزرگ برای مدتی کوتاه می خواهند بیایند …فرودگاه و راه آهن دو زیرساخت مهم ومطالبه اصلی شهر مظلوم مان از دولت مکتبی آقای رئیسی است برای آن مطالبه گری کنید …

در خصوص مطلب افزایش سرقت ها در بیرجند ، عزیز دل برادر که مطلب گفتید ..تا کی باید مامورین کلانتری و آگاهی سارق دستگیر کنند وتحویل دادسرا و دادگاه بدهند وتا کی باید هزینه هر زندانی در شبانه روز۱۵۰ هزار تومان بار مالی داشته باشد…مشکل نه کوتاهی مامورین است و نه کوتاهی قضات و نه بی اثر بودن قوانین…وقتی یک آدم بیکار و گرسنه است…ناچار است دست به خلاف و سرقت بزند..خوب شغل نیست..تورم بیداد می کند…راهکار اساسی مهار تورم است و اشتغال..هیچ فرزندی از شکم مادرش سارق وخلافکار متولد نشده است..

* در خصوص هرس درختان برای جلوگیری از آتش سوزی ، اگر همه شبکه های سیم مسی را تبدیل به سیم آلومینیوم روکشدار(کابل خودنگهدار) بفرمایند حریم شبکه برق و مشکل اتصالی در زمان برف و باران در داخل درختان حل می‌شود و هم از نظر اقتصادی باتوجه به اختلاف چند برابری قیمت سیم مسی و کابل خودنگهدار از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هم است! (یعنی اگر اداره برق همت کند و دو دوتا چهارتا نکند و به پیمانکاران کار را واگذار کند سریع سیم را به کابل تبدیل کنند و یا سیم های جمع آوری شده مسی را بفروشند و به جایش کابل بخرند و یا با پیمانکاران اینطور قرارداد ببندند بدون هیچ هزینه ای کار انجام و شبکه ها ایمن و از برق گرفتگی و مشکلات برخورد شبکه با درخت ها و از بریدن درختها جلوگیری می‌شود!!

* آوای محترم لطفا ترتیبی اتخاذ نمائید که از نشست های آسیب شناسی که برای موضوعات مختلف برگزار می کنید یکی هم برای نحوه انتخاب شهردار توسط شورای شهر بیرجند  برگزار کنید حیف است این تجربیات و افتخارات ارزشمند در تاریخ ثبت نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت