پیام شما

* هر دم از این باغ بری می رسد ما نفهمیدیم بالاخره در استان ما استاندار بومی می خواهیم یا غیر بومی ؟ جوان می خواهیم یا بازنشسته ؟ نظامی می خواهیم یا اقتصادی ؟ هر کسی هر گزینه ای مد نظر خودش دارد معیار ها و شرایط را بر اساس آن تعریف می کند و آینده و توسعه استان که کلا کشک .  خود خدا به خیر بگذراند با مدل مطالبه گری ما.

*ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با وجود کمبود نیروی انسانی که به دلیل بازنشستگی نیروها و افزایش ماموریت ها در واحدهای تابعه مرکز بهداشت بیرجند وجود داشت که اخیرا با استخدام و انصراف
بعضی نیروهای شرکتی این کمبود نیرو  تشدید شده است و ناخواسته بر روی  کیفیت ارائه خدمات و فرسودگی و بیماری  نیروهای موجود به دلیل فشارکاری بالا اثر خواهد گذاشت، لطفا به صورتی جهادی دستور برطرف شدن این مشکل را بدهید.

*واکسن را اجباری می کنید هزینه های عوارض ناشی از واکسن را رایگان کنید.  اگر دچار عوارضی شدیم چه کسی قرار است درمان کند،  پولی برای درمان نداریم.
اول حمایت کنید، سپس اجباری کنید.  

*بین الهیه ۱و ۳ ساختمان سکنی گستر بهزیستی  پیاده رو های چسبیده به مجتمع خاکی و داغان هستند. فضای سبز نداریم.   پشت مجتمع مکانی برای دزدها و معتادین عزیز شده است .

*سلام،درکلیپی معلمان عزیز فریاد می زدند معلم بیدار است از تبعیض بیزار است. وقتی اداره شما بهترین معلم ها را برای مدارس خاص که فرزندانشان در آن درس می خوانند گلچین می کند،در این مدارس تعداد دانش آموزان خیلی کمتر از مدارس دولتی عادی است تا معلم به بهترین وجه به این ژن خوب ها برسند؛ به فکر تبعیض هستند؟

*خواهش می کنم به نان های مردم رحم کنید چرا می گویید نان ها باید گران شود اما نمی گویید آرد باید ارزان شود. اگر در استان های دیگر نان گرانتر است به خاطر کیفیت خوبشان است در خراسان جنوبی اول کیفیت را بالا ببرند و سپس درخواست افزایش قیمت را بدهند.

*لطفا درباره قیمت کاذب ماشین ها و اتومبیل های خارجی گزارش تهیه کنید. امیدوارم با تصویب واردات خودروهای خارجی این انحصار شکسته شود. تا کی باید ماشین های غیر استاندارد با قیمت بالا سوار شویم.

*بلاخره بعد از مدت ها تلاش واکسن برکت استان تامین شد. جا دارد از همه مسئولان علوم پزشکی برای این کار تشکر کنم. ان شاا… تا یک ماه دیگر بالای ۹۰ درصد افراد در خراسان جنوبی واکسیناسیون شوند.

*سلام. چند صد درخت زرد آلو و میوه های مختلف در شوکت آباد خشک شده است. از مسئولان می خواهم به این موضوع رسیدگی کنند.

* چند روز پیش در روزنامه نوشتید که بیرجند مکان های تفریحی و گردشگری دارد اما مردم دلشان می خواهد در طبیعت گردش کنند نه در خانه های خشتی و گلی. چه امکانات تفریحی در مرکز استان هست که ما بتوانیم تفریح و گردش کنیم؟ الان فقط تفریح جوان ها دور زدن در خیابان و کافه رفتن شده است اما شما مطلب می زنید که بیرجند جای زیادی دارد؟!.

*آوای عزیز وقتی می گوییم بیرجندی ها قانع هستند دقیقا منظورمان همین است که نوشته بودید بیرجند جای زیادی برای گردشگری دارد. متاسفانه الان ما افرادی داریم که به همین چند خانه خشتی راضی هستند و هیچ مطالبه ای از مسئولان برای فراهم سازی مناطق گردشگری و تفریحی انجام نمی دهند.

* یک پیشنهاد مهم برای شما دارم. در موضوع انتخاب استاندار که هر روز گزینه در فضای مجازی مطرح می شود. به نظرم انتخاب استاندار هم به اعضای شورای شهر بیرجند واگذار کنید که به نظرم بهترین انتخاب های ممکن را انجام می دهند.

* از روزنامه آوا می خواهم که همچنان مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کند تا دچار پیک ششم نشویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: کارگروه رصد و پایش علل جذب

بیشتر

بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت