پیام شما

*در خصوص مطلب گمانه زنی ها ی انتخاب استاندار و انتشار تصاویر هشت استاندار خراسان جنوبی ، اولین موردی که از مشاهده این ۸ تصویر به ذهن خطور می کند، خاطرات شیرینی است از داشتن استانداری قوی که انجام کارهای بزرگ و زیربنایی آنان همواره در یاد و خاطره هر بیرجندی خواهد ماند و همزمان افسوس و صد افسوس بابت زمان و فرصت های از دست رفته در زمامداری استانداران ضعیف و بعضا تنبلی است که برخی از آنان حتی در حد یک بخشدار نبودند.!! امیدوارم بزرگان، سیاسیون و عزیزانِ تصمیم‌ساز نیاز مبرم استان نوپایمان به برخورداری از مدیری قوی، کارآمد، پرتلاش و صادق را مدنظر قرار دهند. اتفاقاً حضور مثال‌زدنی و حمایت همه‌جانبه هم استانی‌های ولایتمدار در انتخابات، توقع انتصاب استانداری قوی از وزیر کشور و شخص آیت‌ا… رئیسی را دوچندان نموده است.

*باسلام بنده به عنوان یک شهروند می خواهم یک تشکر ویژه از کارکنان کلانتری مرک داشته باشم که بی منت و بسیار دلسوزانه برای رفع مشکلات مردم کوشش می نمایند.

*لطفا فکری به حال روشنایی بنددره و روستای دره میرک بکنید ، همه جای شهر روشنایی تامین است و مشکلی ندارد فقط بنددره کرونا دارد که برق هایش راخاموش می کنید؟؟ یکم هم به فکر ما اهالی روستای دره میرک باشید که ۶ماه است توی تاریکی رفت و آمد می کنیم.

*ماشاا… همه گزینه های مطرح برای استانداری که نظامی هستند. ان شاءا… کسی بیاید که کار کرده باشد و حداقل خیابان های پایتخت را بلد باشد دو نفر را آنجا بشناسد که بتواند چیزی برای استان جور کند . ضمنا برخی گزینه ها خیلی افراطی و تندرو هستند که مناسب فضای خراسان جنوبی نیستند . ما که به خود آقای رئیسی اعتماد می کنیم و مطمئنیم خودشان ویژه به فکر استان ما خواهند بود و یک گزینه کارآمد خواهند گذاشت .

*متاسفانه تزریق واکسن برای عموم جامعه روشن و واضح نیست و تنها بیان می شود با تزریق واکسن به کرونا مبتلا نمی شویم ولی گفته نمی شود که بدن بعد از تزریق هر دو دوز تا حد قابل توجهی در مقابل ویروس ایمن می شود و این ایمنی مدت زمان دارد و همیشگی نیست و باید این نکته مد نظر قرار بگیرد که حتی بعد از تزریق واکسن با توجه به شرایط جسمانی هر شخص واکنش به ویروس و واکسن متفاوت است. همشهریان محترم واکسن به معنی ایمنی کامل نیست و ایمنی نسبی به وجود می آورد. کماکان رعایت پروتکل ها بهترین راه برای نابودی این چرخه مرگ است برای زندگی هم تلاش کنیم.

*در خصوص اعلام نظر برای لزوم بازگشایی مدارس از اول مهر جامعه ای که در ابتدایی ترین های اجتماعی ضعیف عمل می کند هرگز قادر نیست برای یک گروه محصل با فرهنگ و سبک و شیوه زندگی متفاوت برنامه ریزی قابل اجرا داشته باشد. مسئولین محترم شما هنوز نتوانستید در نانوایی، پمپ بنزین و غیره درست و اصولی ابتدایی ترین شیوه های بهداشتی را به معنای واقعی اجرایی و رعایت کنید. هنوز در اصناف مشکل دارید پس چرا باید با بزرگ نمایی های دروغین برای مردم درگیر چالش درست کنید. مسئولین استان به دور از وقایع واقعی شهر و اجتماع هستند و پشت درهای بسته برای مردم تصمیم می گیرند. بزرگواران دارید برای نسل آینده تصمیم می گیرید. کمی منطقی تر و واقع بینانه تر برنامه ریزی کنید. چرا با توهم واکسن مردم را گمراه می کنید. هنوز تعداد زیادی دوز دوم را نزدند که ایمنی داشته باشند و تازه آنها که بزنند هم بقیه دیگر ایمنی واکسن دریافتی را از دست دادند. بچه های ما قربانی شما نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت