پیام شما یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • سلام. امیدوارم پیام مرا چاپ کنید این روزها خیلی در تلویزیون نشان می دهند که بسته حمایتی به افراد کم درآمد داده می شود و اینقدر نشون میدن در مساجد ردیف میکنن و می گویند تقسیم می شود بین افراد مستحق ولی سوال اینجاست آیا واقعا به دست مستحق می رسد یا سفارش شده هایی که خودشان صلاح می دانند. من ۴ ماه شده بیکارم بیمه یک کارگاه که اسمشو نمیتوان ببرم هستم حق بیمه را هم خودم می دهم فقط از امتیازش استفاده می کنم چون کارگاه کاری ندارد گفتن شماره ملی تو بده تا اسم شما را بنویسیم چطور متوجه می شوند من در این چند ماه حتی پول خرجی بچه مو از کجا آوردم میگن بیمه است به نظرم اصلا کارشناسی شده و عادلانه این بسته ها توزیع نمی شود.
  • با سلام. مسئولان راه و شهرسازی مدت ها پیش وعده اتصال میدان سپاه در بلوار پیامبر اعظم (ص) را به شهرک چهکند داده بودند.لطفا پیگیری فرمایید این امر تا چه میزان اجرایی شده است.
  • کسی نیست جلوی گرانی این سلاح مرگبار یعنی پراید را بگیرد چه تغییر یا تحولی در آن ایجاد شده که اینقدرگران شده پراید ۳۰ سال پیش تا حالا چه فرقی کرده هیچ کشوری این ارابه مرگ را نمی خرد مگر اینکه از جان ملتش سیر یا به جان مردمش اهمیت ندهد.
  • سلام. برای جلوگیری از شیوع کرونا بعضی ورودیها را مسدود کردند از جمله ورودی مهر شهر بحمد ا… این بیماری کنترل شد و همه ورودیهای مسدود شده را بطور کامل بازگشایی کردند ولی ورودی مهرشهر را سازمان مربوطه فراموش کرد بازگشایی کند چون ورودی و خروجی جوابگوی این حجم وسیله نقلیه نیست خواهشمندیم قبل از وجود حادثه بازگشایی به طور کامل انجام شود.
  • با عرض سلام بنا به اطلاعات واصله مبلغی حدود ۲.۵ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی صرف رفع نقطه حادثه خیز میدان شهدای عبادی و جایگاه سوخت معصومیه شده است. هیچ گونه تغییر استانداردی در ورودی و خروجی جایگاه انجام نشده و همچنان عبور و مرور از آن جاده برای مردم سخت و خطر ساز است. لطفا برای حفظ جان و مال مردم بررسی لازم را مبذول فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت