پیام شما چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • از استاندار پیگیر و پرتلاش خواستاریم تا مثل سایر مشکلات پیش روی مردم به وضعیت مسکن نیز ورود کنند تا ان شاا… با تلاش و پیگیری ایشان راه حلی برای کنترل وکاهش قیمت مسکن در شهر بیرجند که افسار گسیخته شده و دارد گوی سبقت را از تمام شهرها بعلت دلال بازی وکمبود زمین می رباید پیدا نمایند.
  • سلام لطفا به پزشک بیمه … بفرمایید اول دستی که چندین بار به تخت بیمار و باتری چراغ قوه مخصوص معاینه دندان زده اید رو ضد عفونی و بعد به دهان بیمار بزنید واقعا پزشک که رعایت نکنه خوش به حال مردم.
  • باتوجه به افزایش غیر منطقی قیمت املاک در شهری کم برخوردار چون بیرجند که از امکانات رفاهی مثل راه آهن فعال و فضای تفریحی مناسب برخوردار نیست؛ قیمت منزل مسکونی یک طبقه از سال گذشته در یک محله معمولی دوبرابر شده و به میزان ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان رسیده، بنگاه در عرض یک ساعت قولنامه نوشته و از طرفین هرکدام ۴ تومان کمیسیون می گیرد یعنی ۸ تومان برای تنظیم مبایعنامه، آن وقت چکها در موعد پاس نمی شود و با مراجعه فروشنده، خود را کنار می کشد … جدا زیبا نیست ! اگر زیبایی آن را درک نکردید حداقل حقوق ماهیانه قانون کار را در نظر بگیرید باز هم اگر منقلب نشدید لابد بویی از انسانیت به مشام نمی رسد.
  • با سلام. علیرغم اثبات علمی اثرات سوء درخت کاج، بلوار تازه تاسیس بند دره نیز از این درخت بی نصیب نماند! و کاشت درختانی همچون سپیدار، زیتون و بید و… برای همیشه به فراموشی سپرده شد.
    اینجانب ترویج وقف درختان مثمر در میادین و معابرعمومی و پارکها را جهت مشارکت مردمی پیشنهاد می دهم.
  • خواستم بدونم بسته های کمکهای مردمی و نهادها به کدام نیازمند
    داده می شود و به چه نحوی نیازمندان شناسایی می شوند. ما که هر چه نیازمند سراغ داریم هیچ یک از این بسته ها بهره ای نبردند. خواهش می کنم فقط به نیازمندان اطرافتان توجه نفرمایید.
  • با سلام. با وجود بیماری کرونا و ضدعفونی کردن کوچه ها و توصیه های بهداشتی اما در مورد جمع آوری سگ های ولگرد در روستاهای رقویی و منظریه که منبع بیماری های مختلف و ترس فرزندان ما هستند هیچ اقدامی انجام نمی شود.
  • سرمقاله روزنامه برای بحث گرانی در خدمات دولت واقعا به جا و به حق بود. خدا نکند گیر یکی از ادارات بیفتید اینقدر اذیت می کنند که از کارتان پشیمان می شوید با تمام اینکه ما مالیات می دهیم که دولت برای ما کار کند برای هر چیز کوچکی هم هزینه های گزاف می گیرند. مثلا شما برای ملکتان اگر از شهرداری درخواست بازدید کنید برای یک بازدید که سرجمعش ۵ هزار تومان هم نمی توان برایش هزینه متصور
    شد چند ده هزار تومان پول می گیرند. آقای
    رئیس جمهور، آقایان نماینده مجلس و آقایان شورای شهر ما شما را انتخاب نکردیم که به فکر جیب دولت و ادارات باشید شما نماینده ما هستید که برای اقتصاد فکری کنید نه اینکه هر روز تصمیماتون پا روی گلوی ما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت