پیام شما پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • چند روز پیش برای دیدار با یکی از اقوام به واحدهای مسکونی ارتش در بلوار شهید ناصری رفتم تا قبل از آن از آپارتمان نشینی و زندگی در مجتمع ها متنفر بودم ولی انصاقا فضا سازی مناسب ، کار اصولی و مرتب بودن همه چیز در این مجتمع را که دیدم نگاهم عوض شد مخصوصا در فاز ۲ خانه هایشان که همه معابر گل کاری و تمیز بود. درست است شاید خیلی ها این نظم و ترتیب را زاییده فرهنگ ساکنان این واحدها که عزیزان ارتشی هستند بدانند و نمی شود آن را انکار کرد اما نوع ساخت و ساز و ایجاد این زیر ساخت ها واقعا جای تبریک به سازندگان این واحدها دارد و در حالی که شما در جاهای دیگر همین شهر مجتمع هایی ساخته اند که دلتان نمی خواهد وارد فضای عمومی آن شوید من پیشنهاد می کنم
    برای ترغیب این نوع ساخت و سازهای شکیل حداقل شرکت هایی که به این شکل کار می کنند و به مبلمان شهری اهمیت می دهند حداقل توسط شهرداری تشویق شوند.
  • تمرکز و احداث واحدهای تولیدی در مناطق صنعتی تبعات منفی دارد . یکی از این تبعات مهاجرت از روستا به شهرها است. بهتر نیست واحدهای تولیدی را در سطح استان به طور پراکنده احداث و راه اندازی کنیم تا روستاها خالی از سکنه نگردد.
  • سلام استاندار محترم و مردمی ضمن خسته نباشید و تشکر از شما که واقعا زحمت می کشین برای این شهر واستان از شما عاجزانه تقاضا داریم سری به روستای چهکند بزنید و این راه نیمه تمام که فقط به خاطر یک پل مونده که به بلوار پیامبر اعظم (ص) وصل بشه ولی دو ساله هیچ کس پیگیر نیست
    خواهشاً رسیدگی بفرمایید. با تشکر فراوان از شما
  • امیدوارم پیام مرا چاپ کنید تا خیرین محترم وسایل و پول به مکان های معتبر بدهند چون برخی جاها به مستحق واقعی نمی رسد. بیست و یکم اردیبهشت یکی از … اسم می نوشت
    وکارت هدیه می داد فقط به آشنایان خود وقتی ما گفتم اسم ما را بنویس ننوشت در صورتی که من بیست سال شده در آن محله زندگی و هم بیماری هپاتیت ب مثبت و تنگی نفس و اعصاب و روان و زنم دیابت و فشارخون و چربی خون دارد حتی بعضی از وسایل زندگی را هم نداریم.
  • در سایت رهبر عزیز انقلاب از باب تشکر ایشان از همراهی مردم در بحث کرونا نوشته بود که در یک شهرستانی کاندیدای انتخابات مجلس دفترش را پایگاه جهادی برای کمک به مردم در بحث کرونا کرده بود. کاش مثل جلوه های اقدامات مردمی استاندار و منش بین مردمی شان در بحث نمایندگان ۴ حوزه انتخابیه هم این اتفاق می افتاد مردم امروز بیش از هر چیز به احساس کم شدن فاصله ها بین خودشان و مسئولین و اعتماد نیاز دارند تا با یکی شدن بحران ها را پشت سر بگذارند به امید روزهای خوب تر برای خراسان جنوبی.
  • روزنامه محترم آوا هر روز که شما را ورق می زنیم اخباری از محکومیت چند مغازه و چند کاسب و چند فروشنده توسط تعزیرات حکومتی می زنید لطفا سلام ما را به مسئولین این اداره برسانید و بفرمایید اگر خود ادارات و دولت گران فروشی کند باید کجا برویم شما تعرفه خدمات پستی را دیده اید ، نرخ بازدیدهای کارشناسان ادارات را شنیده اید؟ اصلا قابل مقایسه با پرونده های گرانفروشی در بازار است ؟
    شما بررسی کرده اید قیمت ارابه مرگ (پراید) همین الان چقدر است و با همین سیستم فروش که دارند چقدر سودهای زیاد برای عده ای خاص و گرانی برای بقیه جامعه به بار می آورد ؟ لطفا به جای جریمه کردن کسبه بروید گردن کلفت ها را مجازات و حق مردم را از آنها باز پس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت