پیام شما شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • با سلام خدمت شهردار محترم منطقه دو به اطلاع می رسانیم در کوچه مدرس ۱۶ هیچگونه ساختاری برای آب های سطحی نمی باشد به هنگام بارندگی دچار مشکل می شوند و این کوچه فاقد جدول کشی می باشد لذا خواهشمند است به این موضوع رسیدگی فرمایید.
  • فرصتی شد به بند دره رفتم و در کمال تعجب یک تحول بزرگ در این منطقه را دیدم. واقعا اگر می شود اینطوری کار کرد چرا نمی کنند ؟ اصلا مدل کار کردن مسئولین در این یک سال اخیر تغییر کرده است خدا کند کسی ما را چشم نزند اگر همینطور برویم جلو خیلی از عقب ماندگی های منطقه مرتفع خواهد شد از سلیقه طراح آبشار و همچنین دو بانده کردن راه ورودی واقعا ممنونم. دست مریزاد
  • سوالی داشتم از مسئولین استان آیا امکان تخریب خانه های نیمه ویران در مناطق فرسوده شهر وجود ندارد ؟
  • درست است ما قشر ضعیف جامعه هستیم و نمی توانیم فرزندانمان را در خانه های بازی لوکس بالای شهر سرگرم کنیم اما همین چند لحظه ای که برای بازی به داخل کوچه می روند هر لحظه می ترسیم که دیواری از یک خانه خرابه روی سر عزیزان مان خراب شود به جز این مشکل حضور دائمی معتادان در این گونه خرابه ها و ریختن سرنگ های مواد تزریقی خود نیز خطرات اجتماعی و بهداشتی فراوانی ایجاد می کند. لطفا بافت های فرسوده را دریابید و اگر بودجه کافی برای احیای آن ندارید حداقل رسیدگی کنید که مناطق پرخطر و آسیب رسان آن اصلاح و حداقل خطر زدایی شود
  • سلام آوا گویا توصیه کرده اند برای پیشگیری از کرونا همه به خیابان ها بیایند و پیست های پیاده روی حتما شلوغ شود والا دلیلی نمی بینم که اینقدر مردم نسبت به جان همشهریان شان بی تفاوت باشند لطفا برخورد قهری را در نظر بگیرید ما گناهی نداریم که عده ای می خواهند با بی مبالاتی و بی توجهی برای سایرین مشکل ایجاد کنند.
  • سلام مراتب تقدیر و تشکر خالصانه خود را از فرماندهی محترم آگاهی و همکاران سخت کوش دایره مبارزه با سرقت که در کمترین زمان ممکن موجب دستگیری سارقان واحد مسکونی اینجانب در خیابان نیرو هوایی بیرجند شده اند را اعلام می دارم.
  • سلام آوای خراسان جنوبی ضمن تشکر از اطلاع رسانی به مدیریت راهنمایی و رانندگی در خصوص چهار راه اول نبوت ۱ و تصادفات هیچ گونه جوابی نداده اند باید به مقامات بالاتر گزارش کنیم شاید راهنمایی و رانندگی به منظور جلوگیری از تصادفات میخواهد آمارشان بالا برود.
  • خدا روز بد نیاره مدیریت بحران بیشتر در قاب تلویزیونه چون جاده های
    روستایی خوسف مدتها پس از سیل هنوز رنگ رسیده گی به خود ندیده است
  • سلام به مدیریت محترم اداره راه مدتی طولانی است مسیر جاده در دست احداث میدان سپاه پاسداران به سمت چهکند به حال خود رها شده.خواهشا مسئولین پاسخگو باشند.
  • پیشنهاد می کنم ستاد کرونا با همکاری پلیس افرادی را که رعایت پروتکل های بهداشتی را نمی کنند و با برگزاری مراسم جان بقیه را به خطر می اندازند به کار اجباری در بخش های کرونا محکوم کنند تا حساسیت موضوع را متوجه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت