پیام شما سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹

  • من اگر جای رئیس جمهور بودم بجای اعدام سلطان های سکه و خودرو و … آنها را محکوم به خدمت رایگان به مردم می کردم و به آنها مسئولیت می دادم تا از هوش و ذکاوت اقتصادی شان در جهت مثبت و برای بهتر شدن اوضاع کشور استفاده کنند و تمامی کسانی را که بستر این فساد را برایشان ایجاد کرده بودند را از بدنه دولت پاک می کردم اینکه با یک اعدام موضوع بسته شود و کسی سراغ این نرود که چه طور این امکان فساد برای آنها فراهم شده به اندازه کافی بازدارنده نیست و نخواهد بود.
  • با سلام بازی آقای خسرومنش در سریال بچه مهندس و به کار بردن لهجه بیرجندی قابل تقدیر است، اما لباس استفاده شده یک طایفه خاص را به عنوان نماد لباس محلی بیرجند معرفی کردن واقعا اوج بی تدبیری و مطالعه ناکافی است، مقایسه فیلم با فیلمی مثل نون خ نیز اشتباه است، زیرا واقعا کردها لباس خاص خودشان را دارند ولی بیرجند لباس محلی ندارد.
  • از مسئولین محترمی که متولی توزیع کمک های مردمی بودند خواهشمندیم در یک گزارش برای ملت توضیح دهند که این بسته ها چگونه و بین چه کسانی توزیع شده است و آیا شناسایی دقیقی وجود داشته چون بسیاری از خانواده های با آبروی شهر از آن محروم بوده اند و بسیاری از افراد پر سر زبان و مدعی نیازمندی چند باره هم گرفته اند.
  • سلام یکی نیست به آقای شهردار بگه این شکل مخرب و آزار دهنده فلکه تمنای باران کی می خواد برچیده بشه مدتهاست درختان کاج قدیمی گلستان شرقی۲ آبیاری نشده اند و درحال خشکیدن هستند.
  • با سلام بلواربقیه ا… بلوار بزرگ ولی بُن بست اگر از بلوار امام رضا (ع)راه باز بشه ترافیک خیلی از خیابانهای اطراف تعدیل می گردد. باسپاس
  • باسلام خدمت فرماندار محترم درمیان طبق محاسبات آماری فعلی تراکنش جمعیت روستای نوغاب بخش مرکزی شهرستان درمیان به پنج هزارنفررسید یعنی یک شهر یک زنگ خطر درخواست ماشهروندان ساکن دراین نقطه پرجمعیت ازحضرتعالی اینست مطالعات ارتقاءنوغاب به شهر در دستور کارحضرتعالی قرار دهید نوغاب ازعهده دهیاری خارج است واعتبارات روستایی پاسخگوی این جمعیت نیست اگرتدبیری اندیشیده نشود امنیت شهرستان خدشه دارمی شود وآسیب های اجتماعی روزبه روز بیشتر ومشکلات نوغاب مرتفع نخواهد شد روستایی که ۲۰۰ هکتار منطقه مسکونی آن توسعه پیدا کرده است این خودش نا امنی بوجود می آورد نوغاب را دریابید
  • با سلام و خسته نباشید از ماموران برخورد باسد معبر شهرداری که قاطعانه و با جدیت با دستفروشان میوه در خیابان جمهوری اسلامی بخصوص “بازار سرپوش” برخورد می کنند و پاکیزگی و امنیت بهداشتی را به ارمغان می آورندممنون و سپاسگزاریم امیدواریم برخورد با این دستفروشان که منافع مادی خود را به سلامت شهروندان ترجیح می دهند ادامه دار باشد متاسفانه یک گروه دستفروش میوه این قسمت بازار “جمهوری ۱۲” را قرق کرده و میوه ها را به بدترین شکل ممکن روی زمین و خاک باغچه عرضه می کنند. ماموران شهرداری هم تاکنون توان برخورد با آنها را نداشته. خواهشمندیم مسئولین شهرداری برای برخورد اقدام مؤثری انجام دهند.. با سپاس جمعی از کسبه
  • آقای استاندار هر جا عکسی از شما می بینیم ماسک نمی زنید شاید بخاطر مردم اینکار رو می کنید و فکر می دانید خیلی ها ماسک ندارند شما هم از آن استفاده نکنید ولی خیلی ها امیدشان برای آینده منطقه به شماست و حتی مریض شدن یک روزه شما هم برای این استان خسارت دارد به خاطر مردم مراقب خودتان باشید ما هنوز یادمان نرفته که چه کسی برای اولین بار پا به دور افتاده ترین روستاهای استان گذاشت و چه کسی بسیاری از کارهای زمین مانده گذشته را احیا کرد و چه کسی دلش برای خدمت به این مردم می تپد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت