پیام شما سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • آقایان مسئول کسی اخیرا به سطح شهر سری زده است وضعیت را ببیند گمانم مردم فراموش کردن که کرونا هست آقایان تشریف ببرید ایستگاه سلامت را ببینید انگار نه انگار که ویروس کرونا منتقل می شود دوستان با تراکم بالا در کنار هم لذت می برند و اصلا به این فکر نمی کنند که زندگی بقیه را به خطر می اندازند. خواهشا تذکر دهید و از مردم هم خواهشمندیم رعایت کنند هیچ چیز تمام نشده لطفا رعایت کنید.
  • سلام واقعا جای بسی تاسف هست چرا مردم بیرجند شیوع کرونا و خطرات اونو جدی نمی گیرن دیروز با خودرو در حال تردد در خیابان جمهوری بودم متاسفانه مشاهده کردم همشهریانم طبق روال عادی بدون ماسک و دستکش و رعایت فاصله در کنار بازار تجمع دارند از این صحنه واقعا شوکه شدم لطفا لطفا رعایت کنید به محض کاهش آمار مبتلایان خیابونا و بازار و… شلوغ میشه.
  • سلام دیروز به نانوایی مراجعه کردم برای خرید نان چند نکته به ذهنم رسید که اگر مسئولین محترم پیگیری نمایند خالی از لطف نخواهد بود. اول اینکه درب نانوایی ها برای صف ها علامت گذاری شود که مردم فاصله ها را رعایت کنند، دوم اینکه متصدیان نانوایی همکاران خود را افزایش دهند که موجب تجمع بیش از حد درب نانوایی نشود مثلا من دیروز یک نان تافتون می خواستم با اینکه کلی نان آماده داشت چون دست تنها بود و نمی رسید اول نان های سنگک را توزیع می کرد و چند نفر مثل من مجبور بودیم حدود ۱۰ دقیقه بدون اینکه صفی باشد منتظر حضور فروشنده باشیم که همین خودش تجمع ایجاد می کرد و نکته سوم اینکه متاسفانه دیده می شود فروشنده محترم نانوایی با همان دست و دستکشی که نان را تحویل مشتری می دهد با همان کارت مشتری را می گیرد با همان رمز را می زند و عملا دستکش فقط یک پوشش نمایشی است که منبع انتقال ویروس هم می تواند باشد و در پایان هم اگر کنترل جواب نمی دهد حداقل نانوایی هایی را که درست اقدام می کنند برای ترغیب بقیه تشویق نمایید تا بقیه هم پا پیش بگذارند.
  • هر روز خبر از گوشه ای می رسد که سگ های ولگرد دور و ور خیابان های شهر به شهروندان ما حمله می کنند، دو مورد از آن را خودم مشاهده نمودم که به کودکان حمله کردند، از جمله آن مورخ ۹۹/۰۲/۱۴ انتهای خیابان میرداماد که همیشه گله ای سگ وجود دارد، دنبال ۲ تا کودک خردسال کردند که از سوپری بر می گذشتند و حسابی باعث ترس و وحشت آنها شده بودند، شهرداری در خواب است یا خودش را به خواب زده؟؟؟!!!
  • شهرداری محترم با سپاس از زحمات شما جهت احداث باغچه وسط خیابان
    ملاصدرا، ولی چرا برای خیابان میرداماد بریدگی نگذاشتید؟! واقعا اهالی این خیابان را به دردسر انداختید! الان بفرمایید شهروندانی که از طرف انتهای ملاصدرا می آین (با خودرو) از کجا باید وارد خیابان میرداماد شوند، چندین مرتبه پیگیر شدیم از شهرداری ولی جوابی نگرفتیم متاسفانه! فقط پاس کاری شدیم بین واحدهای شهرداری
    واقعا چه کسی باید پاسخگو باشد؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت