پیام شما دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • سلام آوا سریال بچه مهندس یک تجربه خوب برای سنجش برخی روشنفکرنماها بود که با واکنش های خودشان آبروی بیرجند را بردند دلم برای خودمان می سوزد که آنها در پایتخت و در جریانات فرهنگی کلان کشور بر اساس بی ظرفیتی برخی از ما فرهنگ مان را قضاوت خواهند کرد.
  • سلام بر استاندار محبوب ما.لطفا داخل طرح های محله خیر آباد ،گشایش معبر و ساماندهی کنار کانال هم اقدام کنید اکثر منازل کنار کانال کبوتر خان در حال ریزش به دلیل رطوبت کانال هستند.
  • سلام سرمقاله آقای هرم پور را خواندم به نکات خوبی اشاره کرده بودند اما من هم یک سوال از منتقدین سریال بچه مهندس دارم آیا اگر برخورد بازیگر در یکی از قسمت ها که کمی تند بوده و شما فکر می کنید فرهنگمان را زیر سوال برده برخورد تند شما به این مساله احیانا فرهنگمان را زیر سوال نمی برد؟ بعضی آقایان به حساب خودشان می خواهند ژست فرهنگ دوستی و نگرانی داشته باشند اما اینجا جایش نیست لطفا فکرش را بکنید دوباره اگر کارگردانی بخواهد در مورد بیرجند فیلمی بسازد تا این برخوردها را بشنود چقدر روی او تاثیر گذار خواهد بود مشکل جامعه ما این است که هر کسی در آن اجازه اظهار نظر دارد بدون آنکه ذره ای در کارش تخصص داشته
    باشد و همیشه ما شهروندان عادی قربانی پشت صحنه های کسانی می شویم که برایشان ذره ای ارزش نداریم.
  • نمی دانم بین اداره ثبت ، مالیات و شهرداری چه ارتباطیه هر جا رفتم گفتند اول برید اداره دیگه (ثبت به مالیاتی ، مالیاتی به شهرداری) بهتر نیست هر اداره مستقلاً نسبت به وصول مطالبات خودش اقدام کنه همه موکول به همند.
  • آقای استاندار لطفا خیابان منتظری ، مطهری و انقلاب را هم در برنامه های خودتان قرار دهید این قسمت از شهر هم به تدابیر شما امید بسته است.
  • خرج که ازکیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود . دولت که مالکین را تشویق به بخشودگی اجاره بها می کند و همچنین کمک خیرین با بسته های معیشتی برای افرادکم درآمد بهتر نیست خود دولت هم بهای آب و برق و گاز را ببخشد چون واقعا بعضی ها ندارند.
  • با سلام و خسته نباشید ویژه به شهرداری بابت اینکه بعد حدود دو سال از دریافت وجوه آماده سازی زمین های سپیده ۷ و گذشت یکسال از تکمیل زیر ساخت های آب ، فاضلاب ، برق و گاز و پیگیری یک ساله اهالی کوچه بابت آسفالت نیمی از کوچه که باقیمانده ، تازه از نیمه دوم سال ۹۸ مانده ایم در انتظار بودجه و نوبت و تا باز خان و مرحله بعدی چه باشد.
  • با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان تردد وسایل نقلیه به داخل بازار روز غفاری از شهردار محترم خواهشمندیم که در صورت امکان تعدادی چرخ دستی جهت جابجایی میوه و بار شهروندان که از این بازار خرید می کنند به محل خودرو در خارج از بازار تامین نمایند همچنین جهت رعایت اصول بهداشتی ، چند سطل زباله بهداشتی برای دور ریختن دستکش و ماسک استفاده شده در بیرون بازارچه قرار دهند تا شاهد ریختن دستکش در سطح معابر اطراف بازار روز غفاری نباشیم .
  • گویا قرار شده به صورت خودکار شش ماه قراردادهای مستاجران تمدید شوند این طرح توسط وزارت مسکن به دولت ارائه شده اما هنوز خبری از تصویب نهایی آن نیست. استرس کرونا کم نیست که استرس سرگردانی
    برای خانه هم به آن اضافه شده است نمیشه در این شرایط دنبال خونه گشت
    و خونه هم راحت پیدا نمیشه لطفا این مطلب رو نشر بدید بلکه دولت زودتر فکری به حال مستاجران بکند.
  • به آقای استاندار و نماینده منتخب یادآور شوید ۲ سال است قیمت زمین و خانه نجومی شده و در شهر کوچکی مثل بشرویه جوانان قدرت خرید ندارند لطفا به فکر جوانان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت