خبرهای کوتاه

* نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس با اشاره به حادثه رانندگی اخیر در محور قاین – بیرجند، گفت: تکمیل هر چه زودتر دوبانده سازی این محور را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

* رئیس پلیس فتا گفت : متهمانی که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های مستهجن در شبکه‌های اجتماعی می‌کردند، شناسایی و بازداشت شدند.

* معاون دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: اولین جلسه دادرسی الکترونیک غیرزندانیان در سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی براساس سند تحول قوه قضائیه برگزار شد.

* به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و هفته قوه قضائیه، ۸ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی مورد عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

* مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی از کشت آفتابگردان در ۳۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد.

* مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: با نصب و راه اندازی سایت جدید پرسرعت همراه اول، ارتباطات سیار در شهرک امام علی(ع) شهر بیرجند تقویت شده و شبکه همراه اول بهبود یافت.

* ۱۰۰ میلیون تومان برای ادامه عملیات بهسازی و محوطه سازی مجموعه تاریخی شهر سرایان اختصاص یافت.

* مدیر کل ورزش و جوانان گفت : در ۲۳ ماهه گذشته بالغ بر ۱۲۰ هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده شده که از این ۱۲۰ هزار متر مربع ، شامل ۸۰ زمین چمن مصنوعی ،
۲ زمین چمن مصنوعی بزرگ فوتبال ،
 یک استخر سرپوشیده ورزشی ، یک گود باستانی و ۱۱ سالن ورزشی چند منظوره می باشد که برای این ۱۲۰ هزار متر مربع ، معادل ۱۲۸ میلیارد تومان منابعی بوده که دولت در این حوزه سرمایه گذاری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت