خبرهای اقتصادی – اجتماعی

واکسن برای عموم وجود ندارد؛ پروتکل‌ها را رعایت کنید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به بالای ۹۰ درصد برسانیم تا اگر جهش‌های دیگر هم به ما رسید، بتوانیم از این مهلکه با کمترین آسیب خارج شویم زیرا هنوز واکسن در حد مصرف عموم وجود ندارد و راهی جز رعایت پروتکل‌ها به شکل جدی و شدید هم نداریم.

مسکن باید ۲۵ درصد کاهش یابد

خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه تعطیلی دفاتر املاک منجر به ایجاد مشکلاتی برای خریداران و فروشندگان شده و درخواست بازگشایی دفاتر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داریم گفت: برای اینکه مردم مقداری توان خرید پیدا کنند باید قیمت مسکن حداقل ۲۵ درصد کاهش پیدا کند.

ماجرای مافیای پروازها به سمت هند

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با غیرعلمی خواندن برخی محدودیت ها در جهت مقابله با ویروس کرونا درباره ممنوعیت پرواز به هند و در عین حال فروش بلیت اظهار کرد: مافیای پرواز اجازه اتخاذ تصمیم درست را نمی دهد. غنی نظری افزود: چارترها مافیا هستند و مافیای پرواز اجازه نمی دهد که تصمیم درست گرفته شود. آنها نفوذ می کنند و هرجا وضعیت بد است می گویند ممنوع کنید و هرجا هم خوب است می گویند آزاد کنید. در کل من این تصمیمات اتخاذ شده را علمی نمی دانم.

قیمت جوجه یکروزه باز هم افزایش یافت

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با افزایش نرخ مصوب مرغ و ازدیاد تقاضا برای جوجه ریزی بدیهی است که قیمت جوجه یکروزه بالا رود. یوسفی افزود: طی ماه های اخیر بسیاری از مرغداران به سبب کمبود دان و مواد اولیه مجبور به تامین ۳۰ تا ۵۰ درصدی ذرت و کنجاله سویا از بازار آزاد بودند که همین موضوع منجر به افزایش قیمت تمام شده تولید شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت