خبرهای اجتماعی – فرهنگی

امام جمعه بیرجند: حقوق معوقه کارگران پیگیری شود

اعتمادیان- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همه امکانات ما محصول دست کارگران است و باید حقوق معوقه آنان پیگیری و از این قشر پشتیبانی شود. حجت الاسلام عبادی افزود: خیلی سعی کنید که حقوق این طبقه را بگیرید، خود آنان که نمی‌توانند، در پیچ و خم‌های زندگی و اقساط بانکی گیر کرده‌اند، لذا شما باید به آنها کمک کنید.
دستگیری سوداگران مرگ با ۶۴۴ کیلوگرم تریاک

خیرآبادی- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۶۴۴ کیلوگرم تریاک با همکاری مشترک ماموران انتظامی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه کشف شد، گفت: در این عملیات پلیسی دو متهم نیز دستگیر شدند. سردار فرشید افزود: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

آب و خاک در راه خراسان جنوبی

امتحانی- کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: تا پایان هفته افزایش ابر و احتمال گرد و خاک در استان قابل پیش بینی است. لطفی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌های پیش یابی و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی، برای دو روز آینده گاهی افزایش سرعت وزش باد و در برخی نقاط استان گرد و خاک قابل پیش بینی است. وی افزود: تا پایان هفته به طور متناوب افزایش ابر و در برخی نقاط استان احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کانون اصلاح و تربیت بیرجند تعطیل شد

اصغری مقدم- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان‌جنوبی گفت: کانون اصلاح و تربیت شهرستان بیرجند به عنوان اولین مرکزی است که در کشور به دلیل نداشتن مددجو تعطیل می‌شود. روشان افزود: امیدواریم با حمایت‌های انجام شده و راهنمایی‌هایی که در حوزه قضایی به همکاران ما خواهد شد جمعیت زندانیان استان را نیز کاهش دهیم.

افزایش کنترل سلامت در مرزهای شرقی ضروری است

اصغری مقدم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با توجه به وضعیت ویروس کرونای جهش یافته هندی باید مراقبت‌های بیشتری داشته باشیم و نظارت‌ها بر مرز و ورود و خروج تشدید شود. دهقانی افزود: باید مراقب باشیم اتفاقی که در خوزستان افتاد و ویروس انگلیسی وارد این استان شد، این اتفاق در استان خراسان جنوبی رقم نخورد. وی تصریح کرد: اگر یک هفته تا ۱۰ روز آینده به همین روند طی شود، می‌توان امیدوار بود از این پیک بگذریم. وی با بیان اینکه نظارت ها بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: اگر یک هفته تا ۱۰ روز آینده به همین روند طی شود، می‌توان امیدوار بود از این پیک بگذریم.

جریمه ۵۵ میلیون تومانی برای قاچاق دارو در بیرجند

یعقوبی- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: متهم به قاچاق دارو در بیرجند پس از بررسی پرونده به پرداخت ۵۵ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد. اشرفی افزود: پس از ابلاغ رای و پیگیری‌های اجرای احکام، دادنامه صادره با رعایت تشریفات قانونی اجرا و همه جریمه وصول شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

عماد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت