بسته موفقیت

تضمین پولدار شدن!

مردم باید اخلاق کاری داشته باشند و به مردم خدمت کنند. اگر به مردم خدمت نمی کنید، پس منبع درآمدی ندارید. دو راه برای خلق ثروت وجود دارد: بازی مجموع غیر صفر که در آن شما محصول یا خدمت یا ایده ای ارائه می دهید که برای آن به شما پول می پردازند. این معامله ای است که باعث ایجاد ثروت می شود. راه دیگر خرید سهام است که آینده آن یک بازی مجموع صفر است. با این تاکتیک، چیزی به اقتصاد اضافه نمی کنید، بلکه زندگی شما وابسته به از دست دادن پول از سوی دیگران است. اگر هیچ وقت پس انداز نکنید، همه عمر مجبور خواهید بود که کار کنید. اگر پس انداز کردن را آغاز کنید، پول تان برای تان کار خواهد کرد. افرادی که برای دیگران کار می کنند و هرگز پس انداز نمی کنند، بیشترین مالیات را می پردازند و همیشه بی پول هستند. افرادی که پس انداز را آغاز می کنند، به سطح متوسط ارتقا می یابند. افرادی که پس انداز می کنند و می دانند که آن را چگونه سرمایه گذاری کنند و ثروت بسازند. از پول افراد دیگر استفاده می کنند تا پول بیشتری کسب کنند و کمترین مالیات را بپردازند. اگر به درستی پول خود را مدیریت کنید، پول بیشتری به دست خواهید آورد که مدیریت کنید. کلید این کار، ارزش قائل شدن برای پول است. وقتی پس انداز کردن را آغاز می کنید، شروع به رشد خواهید کرد. در فواصل زمانی مشخص کمی توقف کنید و کاری را که انجام می دهید بنویسید. ببینید چقدر زمان صرف می کنید و زمانی که اختصاص می دهید، هر ساعت و هر دقیقه، چقدر بازدهی دارد. حفظ پولی که پس انداز کرده اید اهمیت دارد. وارن بافت، آهن ربای بزرگ تجارت این گفته را همیشه تکرار می کند: «قانون شماره ۱ در مورد پول این است که هرگز آن را از دست ندهید. قانون شماره ۲: قانون شماره ۱ را فراموش نکن.» یک سرمایه گذار کسی است که محاسبات کافی انجام داده تا بداند که این کار به نفع اوست. آنها فرض نمی کنند، اطمینان حاصل می کنند که اعداد به نفع آنان فعالیت می کنند. آنها صبورند، منتظر سرمایه گذاری درست می مانند و احساسی و هیجانی عمل نمی کنند.
راهکارهای ساده برای مدیریت ذهن
قدردانی یعنی تحسین کردن چیزهایی که دارید. هر روز وقت مشخصی را در نظر بگیرید و موهبت های زندگی تان را یک به یک برشمرید تا تعادل به زندگی تان بازگردد. شما نمی توانید در آن واحد هم قدردان باشید و هم عصبانی!هر روز پنج دقیقه را به قدردانی از حداقل پنج مورد از داشته ها اختصاص دهید؛ داشته هایی نظیر دوستان خوب، پاداشی که دریافت کرده اید، کمربند ایمنی که از شما مراقبت می کند، رنگ های زنده و شادابی که در پارک می بینید و حتی زیبایی نهفته در روزهای بارانی. خاطره نویسی و روزمره نویسی، چه به شکل دیجیتال، چه روی کاغذ، روشی عالی برای آزاد کردن افکار در هم ریخته ذهنی تان است. با نوشتن افکار، نگرانی ها، امیدواری ها و تجارب تان از شر مکالمات درونی خسته کننده تان راحت می شوید.اگرچه هنگام نوشتن باز هم به این موضوعات فکر می کنید اما با نوشتن باعث می شوید که مسائل را از فاصله ای دورتر مورد بررسی قرار داده و دیگر از لحاظ احساسی جذب شان نکنید. . سعی کنید خودتان و زندگی را خیلی جدی نگیرید و بیشتر اوقات بخندید. قهقهه زنان و از ته دل. فیلم های کمدی ببینید، با دوستان با مزه تان رفت و آمد کنید. کتاب های طنز بخوانید و با بچه های تان بازی کنید. با این همه گزینه جالب و مفرح دیگر فرصت فکر کردن به استرس را نخواهید داشت. لحظاتی در روز را به ذهن تان استراحت مطلق بدهید. یعنی بار مسئولیت پردازش و به کارگیری اطلاعات را از روی دوش مغزتان بردارید. نه تلویزیون ببینید، نه کتاب بخوانید، نه حرف بزنید و نه فکر کنید.

کوچ غول دفاعی استقلال به لیگ فوتبال امارات

مدافع برزیلی تیم استقلال تهران قید حضور در این تیم را زده و قرار است در لیگ فوتبال امارات به میدان برود. استخدام رافائل سیلوا یکی از مهم‌ترین شاهکارهای مصطفی آجورلو و فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم فوتبال ایران بود. بازیکنی که در غیاب سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نقش مهمی در خط دفاعی استقلال بازی کرد و یکی از ارکان اساسی قهرمانی در نیم‌فصل دوم بود. سیلوا که نمایش درخشان وی مورد توجه پیشکسوتان و هوداران استقلال قرار گرفته بود اکنون ساز جدایی را کوک کرده و به دنبال حضور در لیگ برتر فوتبال امارات است.برخی از گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارد که وی در امارات شاگرد فرهاد مجیدی خواهد شد و با پیراهن تیم الاتحاد کلباء به میدان خواهد رفت. گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی قرارداد سیلوا به استقلال، فصلی ۵۰۰ هزار دلار است که مورد موافقت مسوولان باشگاه قرار نگرفته است.‌‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت