بسته موفقیت

سرچ کردن این کلمات در گوگل ممنوع

گوگل تحولی عظیمی را در شبکه اینترنت به وجود آورد و دارای امنیت نسبتا خوبی است. با وجود این، هر آنچه در این شبکه وجود دارد لزوما واقعیت ندارد و ممکن است برای کسب‌درآمد مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا حجم اطلاعاتی که روزانه در آن ثبت و وارد می‌شود، به قدری زیاد است که در برخی از مواقع قابل کنترل نیست.هر کاربر اینترنت باید این نکته را بداند که هر آن چیزی که در گوگل جستجو می‌کند، نمی‌تواند نتیجه قطعی و درستی داشته باشد. اما برخی از کاربران بدون اینکه به سراغ منابع بیشتری بروند به یکی از نتایج گوگل اکتفا می‌کنند که می‌تواند مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد کند. اما در تعدادی از موارد بهتر است از همان ابتدا، جستجویی صورت نگیرد. این موارد کدام‌اند؟زمان مرگ: کاربرانی در سطح وب وجود دارند از گوگل انتظار دارند زمان مرگ آن‎ها را بداند. اگر فردی در اینترنت کلمات زمان مرگ را جستجو کند، با سایت‌هایی مواجه می‌شود که براساس اطلاعاتی که از کاربر در مورد سن، قد، وزنمی‌گیرد، به او زمان دقیق مرگ را می‌گوید. اما این کار تنها عوارض بسیار بدی بر روحیه کاربر خواهد داشت و هیچ واقعیتی ندارد.علائم بیماری: وب سایت‌های زیادی وجود دارند که به طور تخصصی در خصوص مسائل بیماری اظهار نظر می‌کنند. اما قطعا اغلب آن‌ها توسط یک پزشک متخصص اداره نمی‌شوند. جستجو در اینترنت در خصوص معنای علائم، گاهی به کاربران در همان لحظه هیچ کمکی نمی‌کند. کاملاً برعکس، ممکن است احساس فرد را بدتر کند. افراد در این مواقع فقط باید به سراغ یک پزشک واقعی بروند. اپلیکیشن‌های بانکی: این روز‌ها هکران سایبری بیش از هر چیزی به‌دنبال هک اطلاعات بانکی کاربران هستند. به همین دلیل سعی می‌کنند با ساخت بدافزار‌ها و پخش کردن لینک‌های جعلی در گوگل به اطلاعات بانکی دست پیدا کنند. کاربران اینترنتی باید در صورتی که می‌خواهند اپلیکیشن پرداخت و مالی خاصی را بر روی موبایل خود اجرا کنند، به سراغ سایت‌های رسمی بانک‌ها بروند و از مطمئن بودن لینک‌های دانلود اطمینان حاصل کنند.
تمرین نقاشی کودکان برای تقویت قوه تخیل
بسیار مفید خواهد بود که کودک شما بتواند الگوهایی از وقایع زندگی، اعم از الگوهای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری و نیز الگوهای طراحی و راهبردی، استنتاج و ترسیم کند.شما می‌توانید با استفاده از پازل‌های ساده، از سن پایین این عادت فکر کردن را در کودک تقویت کنید. از کودک خود بخواهید روی یک تکه کاغذ نقاشی بکشد و سپس از او بخواهید آن را به کمترین تعداد، یعنی دو قسمت ببرد و مجددا با استفاده از آن دو قسمت تصویر اصلی را بسازد، و بعد آن را به بیشترین تعداد ببرد و همین کار را انجام دهد.به تدریج که کودک‌تان بزرگ‌تر می‌شود می‌توانید نقاشی‌های مفصل‌تری بکشید و مانند یک پازل پیچیده آن را به قطعات بیشتری تقسیم کنید.شما می‌توانید با خواستن از کودک‌تان که صورت‌های شاد و صورت‌های غمگین بکشد به او کمک کنید تا با احساس‌های خود ارتباط برقرار کند و احساس‌های دیگران را بشناسد. عکس‌های افراد مختلفی را که می‌شناسد به او نشان دهید و از او بخواهید احساس افراد داخل عکس را بیان کند. این کار به کودک شما کمک می‌کند تا نه تنها احساس‌های مختلف را بشناسد، بلکه با دیگران همدلی کند و ارتباط نزدیک‌تری با آنها برقرار سازد.بعدا می‌توانید او را با روزنامه‌ها مختلف آشنا کنید. بعضی از بچه‌ها حتی در بین هجده ماهگی به تماشای مجله‌های رنگی علاقه دارند و نام اشیایی را در آنها می‌گویند و به چیزهایی که نام آنها گفته می‌شود اشاره می‌کنند. حتی در حین گفتگو می‌توانید و را وادار کنید تصویر ذهنی خود را با کلام و نه فقط با نقاشی بیان کند.

ویژگی جدید چت واتساپ در به روز رسانی جدید

به نظر می رسد پیام رسان محبوب واتساپ در حال کار بر روی ویژگی ویرایش پیام است. این اولین بار نیست که واتساپ این ویژگی را بررسی می‌کند. این ویژگی اولین بار در سال ۲۰۱۷ توسط این پیام رسان مورد آزمایش قرار گرفت، اما هرگز به نسخه پایدار نرسید. ویژگی ویرایش متن واتساپ اولین بار مشاهده شده است. ین ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های متنی را ویرایش کنند. آن‌ها باید روی یک پیام ضربه بزنند و نگه دارند، نماد سه نقطه در بالارا انتخاب کنند و گزینه ویرایش را انتخاب کنندبه نظر نمی‌رسد که این شرکت برنامه‌ای برای نشان دادن تاریخچه ویرایش یا توانایی بررسی تغییرات داشته باشد. با توجه به آزمایشی بودن این ویژگی، این احتمال وجود دارد که واتساپ امکان اطلاع گیرنده از تغییرات پس از ویرایش را به این اپلیکیشن اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت