بسته موفقیت

معرفی قوانین متداول آپارتمان نشینی

آپارتمان محل زندگی افراد است و تمام مراحل مختلف زندگی افراد، در این محل شکل می گیرد. پس لازم است همه ی افراد برای ایجاد آرامش و آسایش یکدیگر، قانون های آپارتمان نشینی را به طور کامل رعایت کنند. در ادامه قوانین آپارتمان نشینی را به شما آموزش خواهیم داد که با توجه به آن ها، بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد. آپارتمان ملک شخصی نمی باشد و با بقیه واحدهای مجتمع شریک هستیم و فقط به همان اندازه مالکیت، حق دخالت در امور مجتمع را داریم. قبل از اینکه در آپارتمان مستقل شوید از تمامی حق و حقوق خود مطلع شوید. پارکینگ و انباری را طبق سند در اختیار بگیرید و از انباری و پارکینگ دیگران استفاده نکنید.قسمت های عمومی ساختمان، مخصوص به تمامی ساکنین است و قبل از استفاده باید تمامی ساکنین مجتمع رضایت داشته باشند. از گذاشتن کفش، گلدان و یا وسایل دیگر در راه پله ها و راهروها خودداری کنید.در راه پله ها و یا پنجره آپارتمان، از صحبت کردن خودداری کنید زیرا به دور از شان می باشد. ریختن زباله در حیاط، آسانسور و غیره به دور از ادب است. قبل از اینکه مراسمی دارید که تا نیمی از شب طول می کشد تمامی همسایه ها را در جریان بگذارید.در هنگام پختن غذای نذری، از تمامی ساکنین آپارتمان به خاطر استفاده از آب و یا برق عمومی اجازه بگیرید. یکی دیگر از قانون های آپارتمان نشینی استفاده نکردن از پارکینگ همسایگان است و حتماً قبل از استفاده، آن ها را از این موضوع مطلع کنید. در هنگام استراحت ساکنین مانند شب ها، ظهر ها و روزهای تعطیل از بازی کردن با بچه ها در حیاط و یا آپارتمان خودداری کنید. از ضربه زدن به دیوارها هنگام جابجا کردن اشیا نظیر میز و مبل و غیره اجتناب کنید و بهتر است این کار را در زمان های مناسب انجام دهید. از اصلی ترین قوانین آپارتمان نشینی گذشت، همکاری و همراهی با همسایگان است. از وسایل عمومی آپارتمان به دقت استفاده کنید. پرداخت شارژ و هزینه های آپارتمان را سر وقت پرداخت کنید. در نظافت آپارتمان کوشا باشید. به هیچ عنوان حق امر و نهی با ساکنین آپارتمان را ندارید، از جدل و بحث با ساکنین اجتناب کنید.

پنجم اردیبهشت، رستاخیز شن‌ها برای آمریکا در طبس
پنجم اردیبهشت، رستاخیز شن‌ها برای آمریکا در طبس ایران است. مقامات آمریکایی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی پس از ایجاد غائله خلق عرب در جنوب کشور و هم چنین اقدامات تجزیه‌طلبانه در دیگر نقاط کشور برای به شکست کشاندن این انقلاب مردمی در صدد برآمدند تا در اردیبهشت ۵۹ مستقیما با حضور نظامی خود اقدام به براندازی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کنند. برنامه آن‌ها به این شکل بود که از جنوب شرقی کشور با تعدادی بالگرد و هواپیمای سوخت‌رسان و هم چنین هواپیمای C۱۳۰ وارد ایران شوند و پس از سوخت گیری در صحرای طبس به سمت تهران حرکت کنند و در ابتدای صبح دست به اقدام بزنند.
طبق گفته کارشناسان، آمریکایی‌ها این عملیات را ۶ ماه در صحرای نوادا در آمریکا که شرایطی مشابه صحرای طبس دارد تمرین کرده بودند تا بتوانند آن را با موفقیت در ایران به پایان برسانند.
در جریان انجام این عملیات پس از حضور نظامیان آمریکایی در صحرای طبس هنگام سوخت‌گیری یکی از بالگرد‌ها به خاطر وزش باد و گردوخاک و محدود شدن دید خلبان به هواپیمای سوخت‌رسان برخورد می‌کند و موجب ایجاد حریق و وارد آمدن تلفات به نظامیان و هم چنین خسارت به تجهیزات آن‌ها می‌شود و نظامیان آمریکایی با فضاحت تمام و تحمل خسارت زیاد منطقه را ترک می‌کنند. در این جریان برادر پاسدار محمد منتظر قائم فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد به شهادت رسید و دو تن دیگر از همرزمانش زخمی شدند

خانه باغ عطایی نوغاب

خانه تاریخی عطایی واقع در روستای نوغاب به اواخر دوران قاجاریه و اوایل پهلوی تعلق دارد. با توجه به تکنولوژی معماری به کار رفته در بنا و همچنین مواد و مصالح استفاده شده در آن و در نظر گرفتن المانهای معماری موجود در آن مانند استفاده از آجرهای مهری و نقوش موجود بر روی آنها میتوان قدمت این بنا را ، اواخر دوره قاجاریه و اوایل پهلوی معرفی نمود .از بیرون و در نمای عمومی ، این بنا دارای دو سر در مجزا از هم میباشد که فرد را به دو فضای مجزا اما کاملا مرتبط با هم هدایت میکند که هر دو آنها در مجاورت هم و در سمت جنوب بنا قرار گرفته است و هردو دارای تزئیناتی کاملا مشابه و آجری هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت