بسته موفقیت

همکاری ویندوز با آمازون

گفتنی است وقتی که اخبار مربوط به ویندوز نسخه ۱۱ شروع به شکل گرفتن کردند، یکی از مهم‌ترین موارد مطرح شده که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده بود، امکان اجرای نرم‌افزارهای اندرویدی بر روی این نسخه از ویندوز بود.اخبار مربوط به دریافت نرم‌افزارهای اندرویدی روی ویندوز ۱۱ نوید از آن داشت که و گوگل همکاری‌های خوبی را خواهند داشت ولی به نظر می‌رسد که همکاری مایکروسافت با آمازون قرار است تا موجب شود که نحوه دریافت نرم‌افزارهای اندرویدی دیگر از طریق درگاه مستقیم گوگل نباشد.اخبار مربوط به دریافت نرم‌افزارهای اندرویدی روی ویندوز ۱۱ تا به حال، نوید از آن داشت که مایکروسافت و گوگل همکاری‌های خوبی را خواهند داشت، ولی اکنون با انتشار اخبار جدید به نظر می‌رسد که همکاری مایکروسافت با آمازون قرار است تا موجب شود که نحوه دریافت نرم‌افزارهای اندرویدی دیگر از طریق درگاه مستقیم گوگل نباشد. اطلاعات منتشر شده نشان دهنده این هستند که سیستم عامل ویندوز ۱۱ قرار است تا با آمازون همکاری نزدیکی داشته باشد و بر اساس این همکاری، قرار است تا نرم‌افزارهای اندرویدی مایکروسافت به جای گوگل، از طریق مارکت پلیس آمازون به کاربران ارائه شود.بر همین اساس نیز بسیاری از کاربران، فرض را بر این گذاشتند که قرار است تا از پلی استور گوگل برای این کار استفاده شود، ولی شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که بازار در دسترس برای نرم‌افزارهای اندرویدی روی ویندوز ۱۱، مارکت پلیس شرکت آمازون خواهد بود و خبری از همکاری مستقیم با گوگل نیست.اما دلیل این تغییر تصمیم در کجاست؟ بنظر کارشناسان علت اصلی این امر ریشه در تغییراتی دارد که خود گوگل به سراغ آن رفته است.پیش از این، نرم‌افزارهای اندرویدی به کاربران ارائه می‌شدند، ولی گوگل تصمیم گرفته است تا این پسوند را تغییر بدهد تا بتواند کنترل بیشتری بر روی ردیابی نرم‌‌افزارهایی که از طریق پلی استور بر روی دستگاه‌های کاربران نصب می‌شود داشته باشد.

شهادت شکافنده ی علم و مظهر حلم امام محمد باقر(ع)
پنجمین نور درخشان آسمان امامت و هدایت، امام محمد باقر(ع) ،ملقب به « باقر العلوم» یعنی شکافنده دریچه های علم بود. دروصف گستره مقام علمی و دانش ان امام بزرگوار، همواره همه راویان و تاریخ نویسان اظهار عجز و ناتوانی کرده اند.برتری دانش و علم این امام بزرگوار به گونه ای بود که کسی توان رویارویی با وی را نداشتند. بسیاری از دانشمندان برای بحث، مجادله و مناظره با وی پیش قدم می شدند، اما پس از مقابله با ایشان به علم و دانش ایشان اعتراف می کردند و در برابر آن حضرت سر فرود می آوردند.امام محمّد باقر(ع)، جانشین پدرشد و بـعـد از ایشان بـه مـقـام امـامـت نایل گردید .حضرت امام محمد باقر (ع) پس از شهادت پدر بزرگوارش ۱۹ سال و ده ماه زندگى کردند و در این مدت به انجام وظیفه بزرگ امامت، تعلیم شاگردان , رهبرى اصحاب و مردم, تبلیغ فرهنگ اسلامى و …پرداختند .ایشان همچون گذشتگان و اجداد بزرگوار خود، معدنی از صفات نیکو و اخلاق پسندیده بود.از نظر ایشان بهترین شیوه مطلوب برخورد با قشرهای مختلف مردم باید این گونه باشد: «با منافق به زبان خوش، سازگاری کنید و اگر یهودی با شما همنشینی کرد، با وی نیکو مجالست نمائید. اما محبت قلبی خود را برای مؤمنان، خالص گردانید.»سرانجام این امام بزرگوار در هفتم ذیحجه سال ۱۱۴ هجری در سن ۵۷ سالگی با توطئه هشام مسموم شد و در مدینه به شهادت رسید این بار، پنجمین ناخدای کشتی ایمان، او که دریا دریا علم، از سینه‏اش جاری بود و واژه واژه عشق، از نگاهش سرازیر، ، چهره در خاک کشیده است مظلومانه و غریب

روستای افین با رودخانه همیشه جاری

افین در فاصله حدود ۳۵ کیلومتری شهرستان زیرکوه واقع شده است. روستای افین به استناد متون تاریخی و شواهد و یافته های باستان شناسی سابقه ای بس طولانی دارد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.این روستا از لحاظ قابلیت گردشگری روستایی است که آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری زیادی در خود جا داده است. مهمترین اثر باستانی روستای افین مسجد جامع افین است که در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.مسجد جامع، بنای ماندگاری است با طراحی و معماری بسیار زیبا از دوران سلجوقی که با سنگ و گل ساخته شده و بر روی آن گچ کاری و همچنین آیات قرآنی نقش بسته است. دیگر اثر باستانی روستا، قلعه افین است که در داخل بافت تاریخی قرار گرفته و خود دارای مسجد و مدرسه است که به شکل سنتی و با استفاده از مصالحی همچون سن و گل ساخته شده است. و در کنار رودخانه خوشبخت قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت