بسته موفقیت

با ترفندهای مفید گوگل آشنا شوید!

دانستن برخی ترفندها در هنگام استفاده از گوگل، شما را زودتر و بهتر به نتیجه دلخواه می‌رساند.
برای دیدن شرایط فعلی آب و هوا یا سالن های نمایش فیلم در یک منطقه خاص، “weather” یا “movies” را نوشته و به دنبال آن کد پستی یا شهر و ایالت مورد نظر را تایپ کنید. به عنوان مثال تایپ ۸۴۱۰۱weather شرایط جوی کنونی Salt Lake City ایالت یوتا را برای شما نمایش می دهد. با تایپ کردن ۸۴۱۰۱movies لینکی برای زمان نمایش فیلم های آن منطقه به شما ارائه می شود. با تایپ کردن تعریف (definition) به دنبال کلمه‌ای که می‌خواهید تعریف آن را بدانید، تعریف کلمه برای شما نمایش داده می شود. به عنوان مثال، تایپ کردن bravura define تعریف کلمه شجاعت را نشان می دهد. از Google Maps دیدن کنید، منطقه ای را که می خواهید جستجو کنید و کلمه کلیدی مکانی را که می خواهید پیدا کنید را بنویسید. به عنوان مثال ، تایپ restaurant رستوران های منطقه را نمایش می دهد.یک شماره تلفن کامل با کد منطقه وارد کنید تا نام و آدرس مرتبط با آن شماره تلفن نمایش داده شود. خطوط هوایی و شماره پرواز را وارد کنید تا وضعیت پرواز هواپیمایی و زمان رسیدن آن نمایش داده شود. به عنوان مثال ۱۲۳delta را تایپ کنید تا در صورت موجود بودن این پرواز، اطلاعات آن نمایش داده شود. اگر شماره پیگیری UPS ، FedEx یا USPS را وارد کنید، Google می تواند یک لینک مستقیم به اطلاعات برای ردیابی بسته را بدهد. ترجمه متن و یا یک صفحه وب کامل را با استفاده از Google Language Tools جستجو کنید.با تایپ کردن link: followed by your URL ببینید چه صفحات وب دیگری به وب سایت یا وبلاگ شما پیوند می‌دهد. به عنوان مثال تایپ کردن link: https: //www.computerhope.com تمام صفحات پیوند دهنده به Computer Hope را نشان می‌دهد.

لطفا خودتان را ببخشید
طلب بخشش هم عذرخواهی شفاهی می خواهد و هم اقدام به جبران. این کاری است که شما باید در مورد خودتان هم انجام دهید. تمرین کنید و اگر در گذشته کم کاری، رفتار خطا داشته اید که منجر به ناکامی و تجربه تلخی برایتان شده و مرور هرباره آن شما را آزار می دهد، خودتان را ببخشید و دست به جبران بزنید. کسی که نتواند دل خودش را به دست آورد و خود را ببخشد نمی تواند دیگران را هم ببخشد.خیلی ساده است که اجازه دهید اشتباهات گذشته لحظه حالتان را نابود کند اما این سریع ترین راه به سمت افسردگی و ناراحتی است. خیلی مهم است که به خاطر داشته باشید که همه انسان ها اشتباه می کنند. مهم این است که از اشتباهاتتان درس بگیرید و خودتان را برای تجربیات آینده آماده کنیداگر بخواهید به احساساتتان اجازه دهید، شما را عقب کشیده و فرصت های عشقی آینده را از شما می گیرند. باید سعی کنید روی زمان حال تمرکز کنید — نه اشتباهات گذشته تان – تا بتوانید آینده ای بهتر برای خودتان بسازید. روز بدون شب نمی تواند وجود داشته باشد؛ درمورد ما هم همینطور است، بدون دانستن ضعف هایمان، نمی توانیم به نقاط قوتمان پی ببریم. باید نقص هایتان را در آغوش بکشید و یاد بگیرید خودتان را همانطور که هستید بپذیرید. آدمها خیلی متفاوتند، از آدمهای درون گرا تا برون گرا، آدمهای هنری تا آدمهای بیزینسی. این تفاوت ها ایجاد سوءتفاهم و قضاوت کردن درمورد رفتارهایی از دیگران که مطابق با هنجارهای ما نیست را راحت تر می کند. همه این کار را می کنند، پس نگران نباشید.

قنات بلده فردوس

قنوات بلده در شهر تاریخی فردوس، نشانی از نبوغ و خلاقیت بشری است که این تجربه جامانده از گذشتگان است. قنات اگرچه در همه پهنه جهان ایرانی وجود دارد و به دیگر سرزمین‌ها نیز گسترش یافته، اما هر چه به حوزه مرکزی ایران نزدیک‌تر می‌شویم قنات‌ها فناوری پیچیده‌تر و عظمت و شکوه بیشتر پیدا می‌کنند. مجموعه قنوات بلده درحال حاضر مشتمل بر ۱۵ رشته قنات و دو دهنه چشمه است که آب استحصال شده از هریک از این سازه‌های آبی به شاهجویی می‌ریزد و نهایتاً حجم آبی قابل توجه را، برای کشاورزی در دشت فردوس مهیا می‌کند. شاهجوی مذکور طول تقریبی ۳۵ کیلومتر را در این دشت طی می‌کند تا زمین‌های تفتیده را سیراب کرده و برای کم کردن میزان جذب و هدر رفت آب، در طول مسیر شاهجو آب را گِل‌آلود می‌کنند که تکنولوژی گِل‌آلود کردن آب نیز ناشی از نبوغ بشری این مردمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

عماد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت