بسته سلامت

فواید آب سیب زمینی

آب سیب زمینی یک تقویت کننده انرژی عالی است، زیرا قندهای طبیعی موجود در این آب، اشکال آسان انرژی هستند. آب سیب زمینی دارای سطح بالایی از تیامین است، که می تواند توانایی بدن برای تجزیه کربوهیدرات ها را به انرژی قابل استفاده افزایش دهد.محتوای نشاسته آب سیب زمینی با تعدادی از مشکلات گوارشی مرتبط است و می تواند باعث التهاب در روده و تسکین هضم شود و یبوست، التهاب و سوء هاضمه را از بین می برد.

جلوگیری از پوسیدگی دندان

برای جلوگیری از بروز پوسیدگی دندان و از دست دادن آن نکات زیر را رعایت کنید: بطور منظم آب نوشید؛ بهداشت دهان را رعایت کنید.بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید و نخ دندان بکشید.حداقل هر شش ماه یک بار به دندانپزشکی مراجعه کنید..فلوراید و دهان شویه های ضد میکروبی را روزانه استفاده کنید.از مصرف شیرینی پرهیز کنید. کم کردن مصرف نوشیدنی های شیرین و اسیدی، از راه های جلوگیری از پوسیدگی دندان است.

درمان خشکی دهان با مزاج خشک

یک ساعت قبل از حمام کل بدنشان را با روغن بادام شیرین یا روغن زیتون، روغن کنجد و روغن بنفشه روغن مالی کنند. بعد از روغن مالی یک ساعت صبر کرده تا روغن به خوبی جذب پوست و بدنشان شود، سپس استحمام کنند. در صورت استفاده از روغن زیتون باید این روغن تازه باشد زیرا روغن زیتون کهنه خود خشکی پوست ایجاد می کند.هنگام استحمام باید از شامپوهای بدن مرطوب کننده استفاده کنند.

فواید و خواص بامیه برای سلامت بدن

عصاره بامیه خواص محافظت کننده ای از کبد دارد به وسیله کاهش دادن آسیب هایی که توسط مواد شیمیایی به وجود می آید. با کاهش کلسترول یه وسیله محتوای فیبری خود، بامیه اثر خوبی را بر روی مویرگ های خونی می گذارد. فیبر کلسترول را از بدن بیرون می راند و مانع چسبیدگی
دیواره های مویرگ ها می شود. پتاسیم موجود در بامیه در تثبیت عملکرد قلب ضروری است
و ماهیچه های داخل آن را نرم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: کارگروه رصد و پایش علل جذب

بیشتر

بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت