بسته سلامت

هرگز به این قسمت از مرغ لب نزنید

پوست مـرغ آلودگی‌های محیطی خیلی زیادی را می‌تواند منتقل کند. چربی‌های اشباع شده‌ای که دارد، می‌تواند میزان کلسترول را بالا ببرد و به کبد آسیب برساند، اگر زندگی سالم می‌خواهید یا می‌خواهید خود را در برابر بسیاری از بیمار‌ی‌ها بیمه کنید بهتر است از خوردن چربی‌ حیوانی در حد امکان پرهیز کنید. حتی پوست ماهی هم می‌تواند بسیاری از آلودگی‌ها و بیماری‌ها را به مصرف‌کننده‌ منتقل کند و زمینه ساز چاقی در بدن نیز می شود.

شاتوت، میوه معجزه گر

شاتوت، منبع عالی از ویتامین c و آهن است. یک ویتامین ضروری که برای سلامتی پوست و عملکردهای مختلف بدن مهم است. یک ماده معدنی مهم که وظایف مختلفی دارد، مانند انتقال اکسیژن در سراسر بدن. یک ماده معدنی ضروری است که می تواند فشار خون و خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. یک آنتی اکسیدان قوی است. برای کسانی که دیابتی هستند؛ بسیار مفید بوده و جایگزینی مناسب برای قند است.

استحکام عضلات بدن با قره قروت

قره‌قروت حاوی پروتئین، کربوهیدرات و چربی است. پروتئین موجود در این فرآورده نقش ساختاری و استحکامی در بدن (عضلات) دارد و به رشد و نمو کمک می‌کند. قند موجود در قره‌قروت از نوع لاکتوز است که از بهترین قند‌های طبیعی می‌باشد و انرژی کمتری نسبت به قند معمولی دارد. لاکتوز در طی فرآیند تولید قره‌قروت شکسته شده و به قند ساده‌تر تبدیل می‌شود، بنابراین مصرف قره‌قروت مشکلی ایجاد نمی‌کند.از مهم‌ترین خواص قره‌قروت، درصد پایین چربی آن است که این محصول را به یک محصول رژیمی برای افراد دچار اضافه وزن و چربی خون بالا تبدیل کرده است.

گیلاس سرشار از آنتی اکسیدان

گیلاس از میوه‌های بسیار خوش‌طعم تابستان‌ است که مواد مغذی فراوانی دارد و یک فنجان آن حاوی ۹۰ کالری است که در سلامتی بدن و حتی طول عمر انسان بسیار موثر است.بنابر نظر متخصصان تغذیه،گیلاس سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین‌ و فیبر است و در پیشگیری از سرطان و تقویت حافظه به افراد مسن کمک می‌کند. گیلاس، ده برابر بیشتر از تمشک و توت فرنگی ملاتونین دارد که بی خوابی را درمان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت