بسته سلامت

این گیاه قاتل استرس است

متخصصان طب سنتی بر این باورند که بابونه می‌تواند علاوه بر کاهش اضطراب و افسردگی به تسکین درد معده نیز کمک کند. این گروه از پزشکان معتقدند بابونه دارویی آرام‌بخش است که بخار آن مستقیم به بخش بویایی مغز می‌رود و همین موضوع موجب کاهش استرس خواهد شد.از طرفی مصرف گیاه بابونه موجب کاهش درد دندان و کمر نیز خواهد شد و ماده‌ای مفید در خصوص درمان سرماخوردگی است.

رژیم غذایی ناسالم

رژیم غذایی نامنظم، مصرف غذاهای سرد و خام، اعتیاد به مصرف نوشیدنی‌های سرد یا سایر عادات غذایی ناسالم از عوامل اصلی ابتلای به سرمای معده هستند. مصرف مکرر غذاهای خام و سرد می‌تواند به معده و طحال آسیب برساند و باعث سرد شدن دستگاه گوارش شود. علاوه بر این، مصرف همزمان غذاهای گرم و سرد ممکن است به دستگاه گوارش آسیب رسانده و منجر به کمبود انرژی بدن برای گرم نگه داشتن معده شود.

گل کاکتوس چه خواصی دارد

گل کاکتوس دارای خواص ضد التهابی است. عصاره گل کاکتوس می تواند خطر التهاب را در شرایط مختلف پزشکی، از جمله دیابت کاهش دهد. عصاره های گل کاکتوس دارای خواص ضد درد و اثرات ضد التهابی بالقوه ای دارد. از مزایای زیبایی گل کاکتوس می تواند به خواص آنتی اکسیدانی قوی آن نسبت داده شود. این آنتی اکسیدان ها پوست شما را از آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

خاصیت های عجیب جوانه گندم

مصرف دانه گندم و جوانه گندم از احتمال بروز خطراتی که منجر به بیماری هایی مانند انسداد شریان های قلبی می‌شوند پیشگیری کرده و سلامت کل سیستم قلبی-عروقی را افزایش می دهد. وجود اوکتاکوسازول در این گیاه نشان می دهد که عامل کاهش مشکلات خطرناک قلبی عروقی دیگر است.جوانه گندم به علت
ویتامین ها و مواد مغذی فراوان می تواند تاثیری چشمگیر در تقویت عوامل ضد پیری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت