بسته سلامت

قهوه باعث نشاط و انرژی می شود

قهوه کافئین بیشتری نسبت به چای دارد و همین کافئین بیشتر موجب شده این نوشیدنی نقش مهمی در نشاط بخشی و انرژی زایی داشته باشد. مصرف قهوه در کنار انجام فعالیت های ورزشی نقش بسیاری در انرژی زایی دارد، طوری که در گذشته این نوشیدنی را در شمار مواد دوپینگی قرار می دادند. کافئین بالای موجود در قهوه موجب رفع خستگی سیستم عصبی مرکزی می شود مصرف قهوه برای فعالیت های در شب توصیه می شود.

تاثیرات مثبت و منفی سرکه سیب

در حالی که سرکه سیب سرکه، می تواند در بیشتر موارد به طور جدی سلامت گوارش شما را افزایش دهد، دربرخی از شرایط خاص میتواند برای سلامت معده ی شما مضر باشد برای محافظت از مینای دندان خود، آن را بصورت رقیق شده بنوشید سعی کنید هر جرعه را مستقیما به انتهای حلق خود بریزید،که کمترین تماس را با دندان ها و لثه شما داشته باشد. به شما کمک می کند تا وزن خود را کاهش داده و سلامت قلب خود را تقویت کنید.

خواص دارویی گیاه گلپر

گلپر برای معالجه تشنج ، التهاب و بیماریهای قارچی استفاده می شود. محققان به این نتیجه رسیده اند که این گیاه پتانسیل کاربردهای درمانی جدیدتری را در آینده دارد. گلپر خواص ضد التهابی قطعی را نشان می دهد. بنابراین برای درمان بیماری هایی مانند آرتروز و نقرس مفید است. اینها التهاب مفصل استخوان است و می تواند باعث درد شدید شود. با کاهش تورم، درد در بیماران مبتلا به آرتروز و نقرس کاهش می یابد.

خاصیت های جوانه گندم

مصرف دانه گندم کامل وجوانه گندم از احتمال بروز خطراتی که منجر به بیماری هایی مانند انسداد شریان های قلبی می‌شوند پیشگیری کرده و سلامت کل سیستم قلبی-عروقی را افزایش می دهد. جوانه گندم به علت ویتامین ها و مواد مغذی فراوان می تواند تاثیری چشمگیر در تقویت عوامل ضد پیری مانند شفافیت و کیفیت پوست و ریزش مو داشته باشد. مصـرف روغـن جوانه گندم آنتی اکسیدان بسیار قوی در این اندامها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت