بسته سلامت

درد مفاصل نشانه کمبود چربی سالم

درد مفصلی و استخوان هایی که حالت شکننده دارند، یعنی با کمبود چربی سالم در بدن مواجه هستید و التهابات بدن علت اصلی این درد های مفصلی می باشد. پس سعی کنید به اندازه کافی چربی به بدن تان برسانید تا میزانِ این التهابات کاسته شود و درد از بین برود‌‌.شاید باور نکنید؛ اما اگر چربی به اندازه کافی به بدن تان نرسد، خیلی زیاد بیمار می‌ شوید. مصرف نکردن چربی به اندازه کافی باعث می‌ شود تا مواد مغذی به بدن تان نرسد.

برای کاهش سرگیجه چه باید کرد؟

برای کاهش احساس چرخش، در یک اتاق ساکت و تاریک دراز بکشید. در طول فعالیت های روزانه سر خود را با دقت و به آرامی حرکت دهید. هنگامی که احساس سرگیجه می کنید بلافاصله بنشینید اگر شب از خواب بیدار شدید چراغ ها را روشن کنید. اگر در معرض خطر افتادن هستید از عصا استفاده کنید. در حالی که سر خود را کمی بالا بر روی ۲ یا چند بالش قرار دهید بخوابید. قبل از بلند شدن مدتی روی لبه تخت بنشینید.

سردرد همیشه نشانه کم‌آبی نیست

اگر در روزهای گرم و پرمشغله، آب کافی ننوشید، احتمالا سردرد و سرگیجه رهایتان نمی‌کند. اما سردرد همیشه نشانه کم‌آبی بدن نیست. مصرف بیش از حد آب احتمال تورم مغز را بالا می‌برد و فشار آوردن مغز به جمجمه، باعث سردرد و مشکلات جدی‌تری می‌شود. بیش از اندازه آب نوشیدن، تعادل الکترونی بدنتان را برهم می‌زند. این اتفاق عوارض متعددی را به همراه می‌آورد که ضعف ماهیچه‌ها و گرفتگی آن‌ها تنها بخشی از عوارضش است.

خواص باور نکردنی روغن کنجد

روغن کنجد، فشار خون را پایین می آورد، کلسترول مفید را افزایش و کلسترول مضر را کاهش می دهد و به حفظ فشار طبیعی خون کمک می کند.آنتی اکسیدان موجود در آن با رادیکال های آزاد که به سلول ها آسیب می رساند و به روند پیری سرعت می بخشد مقابله می کند. مصرف مرتب آن اضطراب را کاهش می دهد، گردش خون را تقویت می کند، مانع اختلالات عصبی می شود و سیستم دفاعی بدن را تقویت کرده و نشاط آور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت