بسته سلامت

بستنی خور‌ها بخوانند

برخی انواع بستی با برخی مواد مانند آهن، ویتامین D و اسیدفولیک غنی سازی می شوند، مصرف این نوع بستنی به نسبت سایر بستنی ها مفیدتر است. بستنی باید ساده مصرف شود و موادی مانند کاکائوبه آن اضافه نشود. کاکائو کالری بالایی دارد و هنگامی که کنار بستنی قرار می گیرد، کالری آن را دو چندان افزایش می دهد، همچنین مصرف بستنی همراه با شیرینی هایی مانند باقلوا به دلیل کالری بالا اصلا توصیه نمی شود.

فواید چای زنجبیل

این چای می تواند به تسکین اعصاب کمک کند. و برای جلوگیری از استفراغ، سر درد و میگرن نیز مفید است. همچنین کمک می کند تا بعد از یک سفر طولانی، دچار مشکل نشوید. این چای نقش حیاتی در هضم مناسب دارد که میتواند به طور مستقیم جذب مواد غذایی را بهبود بخشد و از درد معده جلوگیری کند همچنین میتواند از ایجاد نفخ جلوگیری کند. چای زنجبیل برای درمان التهاب مفاصل مانند آرتریت روماتوئید مناسب است.

بهترین طبیعی جایگزین برای ژلوفن

مولکول فعال موجود در زردچوبه و دارای خواص ضد التهابی است. کورکومین با مسدود کردن پروتئین‌هایی که به التهاب کمک می‌کند و نیز متوقف کردن انتقال دهنده عصبی از فرستادن سیگنال درد به مغز می‌تواند درتسکین درد مؤثر باشد. خواص ضدالتهابی کندر به اسیدهای بوسولیک مربوط می‌شود که بر اساس تحقیقات توانایی بهبود گردش خون و خون رسانی به مفاصل و پیشگیری از التهاب بافت‌های آسیب دیده دارد.

از خواص شیر بیشتر بدانیم

نوشیدن شیر هیچ ارتباطی با اضافه وزن یا چاقی ندارد اما می‌تواند اشتها را کنترل کند. شیر احتمال شکستگی استخوان‌ها را در کودکی کاهش می‌دهد. تحقیقات نشان داده است زنان بارداری که میزان زیادی لبنیات و غذاهای غنی از کلسیم مصرف می‌کنند. یک فنجان شیر نارگیل حاوی کلسیم، منیزیم، منگنز، پتاسیم، سدیم و ویتامین ث است و آنتی‌اکسیدان موجود در آن از آسیب بافت های بدن جلوگیری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت