بسته سلامت

بدانید که چرا نمی توانید به خواب بروید

به منظور درمان درست بی خوابی، شما باید به یک کارآگاه خواب تبدیل شوید . مسائل عاطفی مانند استرس، اضطراب، و افسردگی باعث نیمی از موارد بی خوابی است. اما عادت فرد در طول روز، روال خواب ، و سلامت جسمی نیز ممکن است نقش مهمی داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که اتاق خواب شما آرام، تاریک و خنک است. سر و صدا ، نور و گرما می تواند با خواب تداخل پیدا کند. در اتاقتان فن داشته باشید. نور را با پرده بپوشانید.

شستشوی پاها با محلول گیاه دارویی زنیان

از راهکارهای رفع بوی بد پا در طب سنتی استفاده از زنیان برای شستشو است. به این منظور، نصف قاشق چایخوری زنیان پودر شده را به یک لیتر آب اضافه کرده و از آن برای شستن پاها استفاده کنید. محلول آب و زنیان به عنوان یک قابض عمل کرده و به طور قابل ملاحظه‌ای عرق کردن پا را کاهش می دهد. بهتر است برای گرفتن نتیجه بهتر حتما لای انگشتان پاها را نیز به دقت شستشو دهید و سپس خشک کنید.

ورزش تای چی از ماسک ماش

اگر تا به حال در مورد مفید بودنِ لوبیای مانگ یا ماش نشنیده اید، در اینجا یک راز چینی وجود دارد. فقط کافیست که آن ها را له کنید تا به صورت خمیر درآیند و روی پوست خود بمالید. این ماسک برای درمان آکنه و رفعِ پف بسیار مفید و تاثیرگذار است.از دیگر از ماسک های تاثیرگذار زردچوبه است که باعث درمان مشکلات مختلفی روی صورت می شود که آن را با ماست یا عسل ترکیب کرده تا از ایجاد آلرژی و التهاب پوست جلوگیری شود

خوردن مویزدرمان یبوست

برای جلوگیری از ابتلا به سردی مغز و بیماریهایی چون ام اس و آلزایمر، سردیجات و غذاهای اسیدی مصرف نکنید و اگر به یبوست دچار هستید، هر چه سریع تر نسبت به درمان آن اقدام کنید.برای درمان سردی مغز دمنوش هایی مانند گل بنفشه، اسطوخودوس، گل گاوزبان، به لیمو، زعفران را مصرف نمایید، مصرف این دمنوش ها به تقویت مغز کمک می کنند و مانع از ابتلا به بیماری های مغز و باعث پاکی مغز می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت