بسته سلامت

خاصیت دارویی اسپند

عصاره اسپند برای نابود کردن میکروب ها استفاده می شود.عصاره های حاصل از کالوس خواص ضد میکروبی را نشان داده است. در طب سنتی برای افزایش ترشح شیر، دفع ترشح شیر، درمان روماتیسم، درد معده از عصاره های گیاهی اسپند استفاده می شود. برای افرادی که گرم مزاج هستند اسفند مضر است و چنانچه افرادی که دارای مزاج گرم و خشک هستند در صورت اینکه مقدار بسیار کمی از آن بخورند دچار مشکل خواهند شد.

عوارض کم خوابی و خواب زیاد

خواب نقش مهمی در سلامت انسان ها دارد. هنگامی که افراد از بی خوابی رنج می برند، نه تنها خسته می شوند، بلکه در معرض مشکلات مختلف هستند. بی خوابی مزمن زمانی است که حداقل سه بار در هفته با خوابیدن مشکل دارید و شما را در معرض مشکلات قلبی قرار می دهد.خواب زیاد هم می تواند عاملی برای مشکلات قلبی باشد. اگر بیش از ۹ ساعت در روز می خوابید، ۳۰ درصد خطر ابتلا به مرگ و میر بیشتر است.

نکات مهم درباره سلامت گوش

مجاری گوش به خودی خود تمیز می‌شوند. هر گونه جرم که در ناحیه جلوی گوش قابل‌مشاهده است را می توان با یک سواپ پنبه‌ای برداشت اما هرگز گوش پاک‌کن را وارد گوش نکنید. در این‌صورت خطر آسیب‌های ظریفی وجود دارد که این آسیب‌ها می‌تواند در نهایت منجر به نفوذ میکروب‌ها و ایجاد التهاب در مجرای گوش و پرده گوش شود. سوزن، سوهان ناخن یا سایر اشیاء نوک تیز را برای برداشتن جرم، داخل گوش فرو نکنید

نوشیدنی های ریشه دار برای سنگ کلیه

وجود سموم در بدن عاملی برای تشکیل سنگ های کلیه است بهترین نوشیدنی هایی که دارای خواص سم زدایی هستند، قادر می باشند که اجزای سمی را در بدن ما حذف کنند.انار، کرفس ، هویج ، سیب، آناناس، آلوئه ورا و نوشیدنی های ریشه دار جزء موثرترین نوشیدنی های درمانی سنگ کلیه می باشند . همچنین کمبود فیبر را در بدن افزایش می دهند و سموم را دور می کنند. علاوه بر آن خون را نیز پاکسازی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت