بسته سلامت

میان وعده سالم را انتخاب کنید

دسته‌ای از مواد غذایی که در خانه هر فرد نگهداری می‌شود، بر وزن و عادت‌های غذایی او تأثیر می‌گذارد. اگر همیشه در خانه خوراکی‌های سالم داشته باشید، احتمال مصرف مواد غذایی ناسالم بین افراد خانواده کمتر می‌شود.می‌توانید میان وعده و خوراکی‌های سالم مانند ماست، میوه، خشکبار و آجیل، هویج و تخم مرغ آب پز را تهیه کنید و آن‌ها را درون کابینت قرار دهید تا در زمان گرسنگی در اختیارتان قرار گیرند.

فواید غذای تند برای سلامت بدن

شما باید راه های مختلفی برای بالا نگه داشتن متابولیسم پیدا کنید.، با استفاده از فلفل قرمز می توانید سوخت بدن خود را بالا نگه دارید. این ادویه هم می تواند اشتهای شما را تنظیم کند.اگرچه فلفل قرمز ممکن است متابولیسم را کمی افزایش دهد، اما ادویه به تنهایی نمی تواند جایگزین ورزش منظم باشد.اگر می خواهید متابولیسم بدن خود را تمام روز بالا نگه دارید، با تمرینات و ورزش ها قدرت و توده عضلانی خود را تقویت کنید.

خواص معجزه آسای گیاهی خوش عطر

پونه کوهی همچنین می‌تواند به حفاظت از بدن در مقابل ویروس سرماخوردگی یا آنفلوآنزا کمک کند زیرا مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.علاوه بر اینها مصرف پونه کوهی به کاهش مشکلات گوارشی و درمان سندرم روده تحریک‌پذیر کمک می‌کند و نتایج یک مطالعه در مورد خواص کپسول عصاره پونه نشان داده است که مصرف اینعصاره می‌تواند به کاهش چشمگیر علائم سندرم روده تحریک‌پذیر منجر شود.

درمان قطعی یبوست با روغن زیتون

روغن زیتون همراه آب گرم، ملین و مسهل خوبی است، افرادی که دچار سوءهاضمه، یبوست ناشی از سردی مزاج و دارای مزاج بدنی یا معده سرد هستند، باید در مصرف ماست اعتدال را رعایت کنند. لیموترش به رفع یبوست در افراد خشک‌مزاج کمک می‌کند، اما مصرف زیاد آن و اصولاً هر خوردنی دیگری که طعم ترش دارد به سردمزاجان و افرادی که اعصاب ضعیفی دارند، توصیه نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت