بسته سلامت

صیفی قاتل اصلی عفونت مرگ آور

بدن ما، روزانه در معرض مواجهه با میلیون‌ها میکروب و عفونت‌ها است. آب هویج، می‌تواند از عفونت‌های داخلی و خارجی به علت خواص ضد ویروسی و ضد عفونی کننده اش، جلوگیری کند و به درمان آن کمک کند. کاربرد خوراکی آن عفونت‌های داخلی دهان، گلو، معده، روده، دستگاه ادراری و روده بزرگ را درمان می‌کند. آب هویج همچنین به درمان سرفه، سرماخوردگی، آنفلوآنزا، برونشیت، اوریون، سرخک، بثورات، کمک می‌کند.

خواص زرده تخم مرغ عسلی

زرده تخم مرغ، یکی از معدود خوراکی‌هایی است که بدون تغییر دادن میزان گرمی، سردی، تری یا خشکی بدن، در صورت هضم کامل در فرد سالم، می‌تواند به خونی معتدل و مفید تبدیل شود البته به شرطی که زرده آن بیش از حد حرارت نبیند و سفت نشود. البته کسانی که خون غلیظ دارند به هیچ وجه مجاز به مصرف تخم مرغ سفت شده نیستند زیرا این شیوه پختن تخم مرغ موجب می‌شود که خون غلیظی از آن تولید شود.

روغن رفع‌کننده دل‌دردها و نفخ

روغن “‌انیسون” دارای عطر قوی است که هضم غذا را بهبود می‌بخشد و مسکن قوی برای درد دل است.روغن رازیانه رومى یا “‌انیسون” در ساختن مایعات و معجون‌‏هایی برای حفظ سلامت دهان و دندان کاربرد دارد همچنین مالیدن روغن آن بر سر نابود‌کننده شپش است. ”انیسون” سیستم گوارش را تقویت می‌کند مخصوصاً برای تقویت هضم غذای سالمندان بسیار مفید است. اگر مادر نوزاد بخورد و از طریق شیر مادر به نوزاد می رسد.

نشانه ها و علائم بیماری کبد

کبد برای مبارزه با عفونت ها و تمیز کردن خون به بدن کمک می کند و درد کبد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، برای جلوگیری از آسیب به کبد باید از علت اصلی درد مطلع شوید.. درد شدید، به خصوص در شکم. تب. ادرار تیره. مدفوع بی رنگ و خونین و یا مدفوع تیره رنگ. تهوع و استفراغ. کاهش وزن. پوست مایل به زرد. حساسیت شدید هنگام لمس شکم. تورم شکم و یا پاها و مچ پا. خارش پوست. خستگی مزمن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت