بسته سلامت

دانه‌های چیا،‌ منبع پروتئینی کاملی هستند

دانه‌های چیا در گروه منابع پروتئینی قرار می‌گیرند و درنتیجه گزینه فوق‌العاده کارآمدی برای گیاه‌خواران هستند. شما می‌توانید بادام خردشده و شیر سویا را نیز همراه با دانه‌های چیا مصرف کنید تا پروتئین دریافتی را به میزان چشمگیری افزایش بدهید.متخصصان می‌گویند که دانه‌های چیا، جایگزین مناسبی هم برای تخم‌مرغ در دستورپخت‌ها هستند.‌‌ ورزشکاران می‌توانند از مصرف دانه‌های چیا برای تامین آب بدن کمک بگیرند

نوشیدنی مفید برای کاهش وزن

عوامل مختلفی از جمله، افزایش فعالیت بدنی، ورزش و رژیم غذایی درست در کاهش وزن تاثیر بسیاری دارند. در واقع برای کاهش وزن، ابتدا باید توصیه‌های پزشکان را در نظر گرفت و بر اساس رژیم غذایی که پزشکان توصیه کردند، درمان را پیش گرفت. مصرف آبغوره به تنهایی هیچ تاثیری در کاهش وزن ندارد. اگر با مشورت پزشک، در غذاها، سالاد و نوشیدنی‌ها از آبغوره به اندازه استفاده کنید، می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

هشدار به کسانی که هر روز پنیر میخورند

اگر عدم تحمل لاکتوز دارید،‌ نباید خیلی پنیر بخورید، مخصوصاً پنیرهایی که لاکتوز بالایی دارند. اگر بیماری قلبی دارید، بهتر است پنیر را نادیده بگیرید و از پنیر هایی استفاده کنید که سدیم خیلی پایین و چربی خیلی کمی دارند. پنیر متشکل از پروتئین، ویتامین و مواد معدنی است‌؛ بنابراین حتماً آن را به طور متعادل در رژیم غذایی خود جای دهید اما هر ماده غذایی در صورتی که زیاد استفاده شود، نه تنها فاید ندارد بلکه معایبی هم دارد.

فواید باورنکردنی نیش زنبور برای انسان

نیش زنبور یک ماده بی رنگ و مایع اسیدی است که از طریق بدن زنبور به موجود هدف وارد می شود. نیش زنبور حاوی ترکیبات التهابی و ضد التهابی، آنزیم ها، قند، مواد معدنی ها هستند. ملیتین ترکیبی است که از ۲۶ آمینو اسید تشکیل شده و یک ماده ضد ویروس، ضد باکتری و ضد سرطان می باشد. آپی تراپی یک درمان دارویی می باشد که در آن از محصولات نیش زنبور، از جمله سم آن برای درمان و جلوگیری از بیماری درد و غیره استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت