بسته سلامت

پنیر را با بادام مصرف نکنید

پنیر را نباید با بادام مصرف کرد؛ زیرا موجب فساد در معده شده و گوارش را با مشکل رو به رو می کند و به عنوان عامل مهمی در تشکیل سنگ کلیه و مثانه محسوب می شود.مصرف پنیر با ماست چکیده و پنیر با بادام باعث لکه و پیسی در پوست صورت می شود. پنیر دارای مولکول های پروتئینی پیچیده است و برای تجزیه شدن نیاز به مقدار زیادی انرژی دارد. به همین دلیل هنگام تجزیه انرژی زیادی را از بدن دریافت می کند.

ویتامین ضد فراموشی

از بیماری‌های سختی که ممکن است با افزایش سنتان به آن مبتلا شوید آلزایمر است اما متخصصان ویتامینی که از این بیماری جلوگیری می‌کند را کشف کردند. رایج‌ترین علائم فراموشی شامل کاهش سطح حافظه، گم شدن در مسیرهای اصلی خانه، تغییر طرز فکر یا نوع یادگیری و غیره است. ‌ مصرف یک نوع مولتی ویتامین می‌تواند این مشکلات را تا حدی بهبود ببخشد و یا ایجاد علائم را کُندتر کند.

نقش گروه خونی در ابتلا به کرونا

گروه‌های خونی نقش مهمی در ابتلای افراد به انواع شدید کووید ۱۹ دارند. این آنزیم به تعیین گروه خونی یک فرد کمک می‌کند و مطالعه ما آن را با خطر بستری شدن در بیمارستان و نیاز به حمایت تنفسی یا مرگ مرتبط دانسته است. ، اما از آنجایی که تحقیقات قبلی نشان داده است که نسبت افرادی که گروه خونی A هستند در افراد مبتلا به کووید ۱۹ بیشتر است، این نشان می‌دهد که گروه خونی A باید بیشتر تحت نظر باشند.

درمان آرتروز با شیر بز

شیر بز خواص اعجاب انگیزی دارد. دکتر ابراهیمی در توضیح خواص شیر بز می‌گوید: «اگر شیربز تازه با انجیر سیاه تار مصرف شود، می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش دردهای آرتروز، روماتیسم و بیماری‌های مفصلی داشته باشد. اگر به شیر تازه بز دسترسی نداشتید، شیر خشک بز را می‌توانید تهیه کرده، آن را با انجیر سیاه خشک مخلوط کنید و با اضافه کردن آب به شیر یا خیس کردن انجیر درون آب از خواص درمانی این غذای دارویی استفاده کنید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

عماد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت