بسته سلامت

قاتل افزایش قند خون این دانه ی قرمز

لوبیا قرمز گزینه ای سالم برای بیماران دیابتی است که به دلیل شاخص گلیسمی پایین، محتوای قند در بدن را متعادل نگاه می دارد. همچنین خطر ابتلا به دیابت را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد و از آن پیشگیری می کند. مصرف لوبیا قرمز برای سلامت بدن و درمان بیماری ها بسیار مفید است، بهبود حافظه، تامین انرژی، کمک به کاهش وزن، خواص ضد پیری، تقویت استخوان ها و سلامت قلب برخی از خواص بی نظیر لوبیا قرمز هستند.

چای سبز نوشیدنی ضد پیری

بهترین نوشیدنی ضد پیری چای سبز است. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. آنها به ویژه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند، التهاب را کاهش می دهند و سنتز کلاژن را تحریک می کنند که باعث جوان تر به نظر رسیدن پوست می شود. بهتر است چای سبز بیش از حد ننوشید، زیرا حاوی کافئین است و مصرف بیش از حد کافئین تمام اثرات منفی ناشی از آن را به همراه دارد.

درمان نفخ شگم با دمنوش

درمان نفخ شکم و معده با دمنوش ختمی و زنجبیل زنجبیل دارای ترکیباتی به نام جینجرول ها است، که از ویژگی های ضد التهابی سود می برند. یکی دیگر از ترکیبات موجود در زنجبیل از گوارش پشتیبانی می کند تا به تجزیه غذا کمک کند. زمانی که غذا تجزیه نمی شود، تخمیر آن در روده آغاز می شود. این یکی از دلایل تولید گاز و شکل گیری نفخ است. ختمی حاوی پلی فنول هایی است که می توانند به آرامش دستگاه گوارش کمک کنند.

خطر مکمل های غیر استاندارد

برخی مکمل های غذایی طبیعی مصرف شده توسط ورزشکاران به منظور تقویت عملکرد ورزشی می تواند خطراتی برای قلب یا سایر اندام های بدن ایجاد کنند. ورزشکاران باید توجه داشته باشند که مکمل ها و مواد طبیعی،بی خطر نیستند و تنها در صورت توصیه متخصصان تغذیه باید از آن ها استفاده کرد. در این راستا، استفاده از محصولات تولیدکنندگان معتبر با استانداردهای کیفی مناسب ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

عماد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت