بسته سلامت

شوید کاهش دهنده کلسترول و چربی

شوید کاهش دهنده کلسترول و چربی خون است. شوید کاهش دهنده فشار خون است. شوید گزینه ای مناسب برای مبارزه با بی خوابی است. وید سرشار از آنتی اکسیدان های قوی است. شوید با کم خونی مبارزه می کند. شوید برای اعصاب بسیار مفید است. شوید نقشی موثر در سم زدایی بدن ایفا می کند. شوید با افسردگی و اضطراب مبارزه می کند. شوید خواص ضد التهابی دارد. شوید به شدت با پوکی استخوان مبارزه می کند.

نکات برای نرم و لطیف کردن پوست

به‌محض خارج‌شدن از حمام یا شستن دست‌ها مرطوب‌کننده بزنید. از محصولاتی که حاوی خوشبوکننده‌های مصنوعی هستند اجتناب کنید چون پوست را تحریک می‌کنند. دستگاه رطوبت‌ساز در اتاق روشن کنید تا هوای داخل مرطوب بماند. کمتر زیر نور خورشید باشید. حتماً ضدآفتاب بزنید. هر وقت ضدآفتاب می‌زنید حتماً به دست‌ها و انگشتان نیز بزنید مدت دوش گرفتنتان را کوتاه‌تر کنید و با آب ولرم دوش بگیرید.

درمان یبوست نوزاد

حمام گرم تقریبا همه کس را تسکین می دهد استدلال این است که آب گرم به کودک شما کمک می کند تا آرام شود. به بدنش اجازه می دهد تا آنچه را که در بدنش نگه داشته است از بین ببرد زمانی که شما او را خشک می کنید نیز زمان مناسبی است که سعی کنید او را ماساژ تکنیکی تسکین دهنده دهید. کودک را به پشت بخوابانید دست خود را بر روی شکم او قرار دهید، شکم کودک خود را با حرکات دایره ای،ماساژ دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت