بسته سلامت

فواید تخم بلدرچین

تخم بلدرچین باعث ایجاد متابولیسم بهینه در سلولهای بدن می‌شود و بهترین نوع پروتئین و چربی را دارد. تخم بلدرچین برای با هوش شدن جنین در دوران بارداری بسیار مؤثر است. تخم بلدرچین موجب بهبود اشتها در اطفال کم اشتها شده ومناسب برای سنین رشد کودکان ونوجوانان است.تخم بلدرچین به تنظیم سیکل خواب کمک می کند..تخم بلدرچین در تنظیم سیستم عصبی، قلبی و گوارشی و درمان بیماری تشنج مؤثر است.‌

تغییر ماسک برای مقابله با امیکرون

دستورالعمل استفاده از ماسک در طول شیوع کرونا با تغییر همراه بوده است و ظهور سویه امیکرون تغییرات بیش‌تری را الزامی می‌سازد و هم چنین باعث ایجاد سردرگمی بیش‌تر می‌شود. توجه به این نکته ضروری است که قرار گرفتن فیلتر ماسک روی دهان و بینی فرد استفاده کننده به مراتب بهتر از یک ماسک پارچه‌ای ساده است و می‌تواند شکاف‌های بزرگی را در طرفین ایجاد کرده و به ذرات عفونی فرصت زیادی برای مانور دهد.

درمان درد کتف چپ

درمان درد کتف بستگی به علت و ریشه درد دارد، اگر این درد به علت کشیدگی بیش از حد عضلانی و یا بد خوابیدن باشد درمان های خانگی مانند استراحت، کشش، کمپرس یخ، دارو های مسکن مانند ایبوپروفن، پماد های موضعی و ماساژ درمانی تجویز می شود.اما اگر عامل ایجاد این درد مشکلات جدی تری مانند سرطان و غیره باشد نیاز به درمان از طریق پرتو درمانی، شیمی درمانی و یا سایر روش های درمانی می باشد.

فواید گیاه اسطوخودوس در سلامت

اسطوخودوس مزاجی گرم و خشک دارد و بسیار مفرح و تقویت کننده بدن و در سلامت سیستم قلبی عروقی و کاهش و تنظیم ضربان قلب و در درمان سرفه، سردرد، سرگیجه، اختلالات کبدی و مجاری ادراری نیز موثر است. گیاه اسطوخودوس یکی از گیاهان پرخاصیت در زمینه رفع مشکلات آسم و تنگی نفس افراد بوده و از خواص ضدعفونی بالایی برخوردار است؛ استفاده از دمنوش و عرقیات اسطوخودوس باعث ایجاد آرامش اعصاب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت