بسته سلامت

کاسنی مفید برای درمان یرقان و کلیه ها

کاسنی یک گیاه دارویی با گل های آبی یا ارغوانی است که کاملا سرد ، تقویت کننده کبد، و مسکن حرارت و عطش، و گرمی و تقویت کننده کلیه و فشار خون و صفرا و پاک کننده مجرای ادرار و کلیه ها است.مصرف آب برگ کاسنی دارویی مفید برای درمان یرقان و کلیه ها و کبد است و تب را برطرف می کند و معده را تقویت می نماید . کاسنی برای تنظیم فشار خون ، کاهش قند خون و درمان کننده سردرد و بیماریهای کبدی است

گرفتن فشار خون در عصر معتبر نیست؟

در افراد مبتلا به فشار خون بالا توصیه می شود صبح ها به محض بیدار شدن از خواب فشار خون خود را اندازه گیری کرده تا از بروز هر گونه سکته مغزی جلوگیری کنند مطالعات انجام شده نشان می دهد افراد با فشارخون بالای ۱۵ نسبت به افراد با فشارخون کمتر از ۱۳ احتمال سکته مغزی در آنها حدود هفت برابر بیشتر است. پس بهترین زمان برای اندازه گیری فشار خون صبح و زمان قبل از ظهر است و برای عصر صدق نمی کند.

آب نارگیل آبرسان مفید برای پوست

آب نارگیل به دلیل دارا بودن خواص آبرسانی و مرطوب‌کنندگی برای پوست در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این فواید به لطف فراوانی ویتامین‌ها و مواد معدنی طبیعی موجود در دل نارگیل است. ستفاده موضعی از آب نارگیل به احیا و رطوبت‌رسانی پوست کمک می‌کند، زیرا انواع مختلف قند و آمینو اسید را در خود دارد و سرشار از الکترولیت است که وقتی روی پوست قرار می‌گیرد، باعث افزایش لطافت آن می‌شود.

این صیفی یک داروخانه ای کامل است

از پیاز به‌عنوان یک داروی ضدعفونی‌کننده استفاده می‌شود. مالیدن آب پیاز به صورت از ایجاد لکه‌ها جلوگیری می کند. از مخلوط آب پیاز و عسل می توان به عنوان یک کرم ضد چروک استفاده کرد.
بوی پیاز میکروب های مضر را از بین می برد. قند خون را کاهش می دهد. از ابتلا به سکته جلوگیری می کند. قلب را فعال می کند. کلسترول را کاهش و گردش خون را تقویت می کند. به سبب داشتن آنتی اکسیدان، نگرانی را از بین می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت