بسته سلامت

خواص مصرف شیر و عسل

عسل برای رشد باکتری های مفید روده مفید است. اگر عسل را با شیر مخلوط کنید، این ترکیب فلور باکتریایی را حفظ کرده و با از بین بردن یبوست ، گرفتگی ، سلامت روده را تقویت می کند. شیر و عسل در کنار هم باعث افزایش استقامت می شوند زیرا شیر منبع خوبی از پروتئین و عسل کربوهیدرات است. شیر همچنین سرشار از پتاسیم است. یک ماده مغذی اساسی که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

دلایل سرگیجه داشتن

سرگیجه دلایل احتمالی بسیاری دارد، از جمله اختلال گوش داخلی، بیماری حرکتی و اثرات دارویی این حالت گیجی شما را وادار می کند که احساس کنید و محرک های شما به دنبال علل احتمالی هستند. اینکه سرگیجه چه مدت طول می کشد و علائم دیگری دارد یا خیر، به علت شما بستگی دارد. عفونت ویروسی اعصاب می تواند موجب سرگیجه شدید و مداوم شود. سرگیجه ممکن است با عرق کردن همراه باشد..

میوه‌ای که دشمن خونی سرطان است

یک مطالعه روی زنان گزارش کرد که خوردن سیب با کاهش میزان مرگ‌ومیر ناشی از سرطان ارتباط دارد. محققان باور دارند که خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی سیب ممکن است مسؤول تأثیرات سیب روی پیشگیری از سرطان باشد. ماده‌ی معدنی اصلی سیب، پتاسیم است زمانی که به مقدار زیاد مصرف شود، ممکن است سلامت قلب را بهبود یابد مس از جمله دیگر مواد مغذی سیب است

فواید طناب زدن برای استخوان ها

طناب زدن می تواند ضربان قلب را تقویت کند، کالری را تقریباً به همان اندازه دویدن می سوزاند و ایمنی بدن را افزایش می دهد.به گزارش دیلی میل، همچنین نتایج مطالعه جدید نشان داد که فقط ۲۰ دقیقه طناب زدن دو بار در هفته به طور قابل توجهی تراکم استخوان زنان جوان را بهبود می بخشد. یکی از دلایل مفید بودن طناب زدن برای پوکی استخوان تأثیر نسبی آن است که باعث تقویت استخوان‌ها می‌شود..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

کاری – درد بیمار بودن و همراه بیمار بودن خود به تنهایی می تواند یک

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت