بسته سلامت

داخل زودپز چی می توانیم بپزیم؟

پخت انواع حبوبات و دانه‌ها در زودپز، ایمن بوده و مواد معدنی مانند فیبر و نشاسته، حفظ شده و از بین نمی‌رود. شما می‌توانید انواع مواد گوشتی را در زودپز سریع بپزید، اینگونه چربی‌های اشباع نشده مواد گوشتی، بسیار کاهش پیدا می‌کند. غذایی که داخل زودپز پخته می‌شود، باید حاوی آب یا مایعی بر پایه آب باشد؛ زیرا فشار بالا باعث می‌شود که جوشیدن مایع متوقف شده و دمای پخت و پز به بالای ۱۰۰ درجه سانتی گراد برسد.

میوه‌ای که سنگ‌کلیه را خرد می‌کند!

خانواده مرکبات “لیمو” می تواند سنگ کلیه را در اندازه متوسط بشکند، لذا به افرادیکه از درد سنگ کلیه رنج می برند مصرف لیمو پیشنهاد می‌شود. هنگامی که سطح غلظت مواد معدنی به یک مقدار خاص می‌رسد، آن مواد در بدن انسان تبدیل به سنگ کلیه می‌شوند، البته این موضوع جای نگرانی ندارد و سنگ کلیه از آن دسته از
بیماری هایی است که با تشخیص به موقع می توان آن را به راحتی تشخیص داد و یا درمان کرد.

تخم کتان را در لاغری فراموش نکنید

تخم کتان بهترین منبع امگا ۳ است به همین دلیل توصیه می‌شود در مواد غذایی خود از پودر آن استفاده کنید؛ بسیاری از افراد برای لاغری راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند مثلا ماست و کدو را با هم ترکیب و میل می‌کنند که موجب کاهش چربی می‌شود و عامل کاهش وزن نیست.افراد برای رسیدن به اندام مناسب باید کل کالری دریافتی خود را تنظیم کنندپزشکان توصیه می‌کنند قبل از سیر شدن از خوردن غذا دست بکشید.

توصیه های ایمنی برای پاستیل خورها

زیاده روی در خوردن پاستیل به دلیل نوع چربی و شیرینی مورد استفاده در آن مضر است. اگر به دیابت مبتلا هستید هیچ گاه پاستیل بدون قند که دارای ساکاروز است نخرید. در مواد مورد استفاده پاستیل توجه کنید نامی از پریون ذکر نشده باشد زیرا این پروتئین ممکن است باعث بروز بیماری شود.در خرید و خوردن پاستیل های خارجی به علت استفاده از کلاژن پوست دقت بیشتری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت