بسته سلامت

از بین بردن ریفلاکس اسید معده

از آنجاکه عسل غنی از مواد آنتی اکسیدان است و از آنجا که می تواند رادیکال های آزاد را از بین ببرد پس می تواند ریفلاکس اسید او را نیز از بین ببرد.. عسل ممکن است برای درمان التهاب مری نیز به کار گرفته شود. ساختارهای می توانند به غشای مخاطی مری کمک کنند. عسل حتی می تواند به تسکین گلودرد نیز کمک کند، که به این منظور آن را با چای گیاهی ترکیب کرده و مصرف می کنند تاان را بهبود دهد.

عوارض کف پای صاف

کودکانی که از عارضه کف پای صاف رنج می برند در کودکی نمی توانند مسافت های طولانی را راه بروند. کسانی که به صافی کف پا دچار هستند راه رفتن و دویدن متفاوتی دارند به این طریق که در راه رفتن این افراد حرکات انفجاری جلو برنده وجود ندارد و دچار محدودیت در حرکت هستند.کف پای صاف عدم درمان صافی کف پا موجب کوتاهی تاندون آشیل و محدودیت در حرکت مچ پا ودر نهایت اختلال در مفاصل مچ پا می گردد.

فواید کره گیاهی

کره مقدار زیادی کلسیم دارد که برای استخوان ها و دندان های قوی ضروری هستند.حاوی اسید چرب های امگا ۳ و ۶ است. کره حاوی سطح کاملی از کلسترول خوب است. این موضوع برای تثبیت عملکرد صحیح سلولی با اهمیت است. علاوه بر آن، این ماده نقش مهمی در رشد سیستم عصبی دارد. کره حاوی مقدار زیادی بتا و ویتامین آ است که به جلوگیری از سرطان پروستات و انتهای روده بزرگ شناخته می شوند اما در مصرف آن زیاده روی نکنید.

این خوراکی را بخورید شاد می شوید

خوردن تنها ۱۰ گرم شکلات تلخ ۸۵ درصد، سه بار در روز افراد را شادتر می‌کند. در شکلات تلخ، میزان کاکائو اضافه شده به آن تا ۷۵درصد رسیده و میزان شکر آن بسیار کم است؛ بیشتر شکلات‌های تلخی که دارای بالای ۷۰ درصد کاکائو هستند، دارای مواد شیمیایی هستند که رابطه مستقیمی با افزایش کیفیت سلول‌های بدن دارند و در مقابله با بسیاری از بیماری‌ها مثل سرطان و بیماری قلبی نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت