بسته سلامت

قوی ترین محرک رشد مو این سبزی تند

فلفل دلمه ای قرمز محرک طبیعی رشد مو است و با تحریک گردش خون در درمان ریزش مو بسیار موثر است. در مورد ریزش مو، کپسایسین جریان خون را بهبود می بخشد که برای رشد و حفاظت از فولیکول مو از اثرات دی هیدرو تستسترون حیاتی است. فلفل دلمه ای ها برای مو خوب هستند، این واقعیت است که آن ها منابع عالی ویتامین ث و برای سلامتی مو ضروری است. ویتامین ث به جذب مناسب آهن کمک می کند که در دلمه وجود دارد

با به خواب رفتن مشکل دارید؟

اگر با مشکل بیدارماندن در رختخواب مواجه هستید توجه به نکات زیر می‌تواند به شما کمک کند: برای آرامش مغز و بدن قبل از رفتن به رختخواب یک فنجان شیر گرم یا چای بابونه بنوشید. رختخوابتان را صرفا به خوابیدن اختصاص بدهید، نه به کارهای دیگری مثل تماشای تلویزیون. شام سبک بخورید! مصرف کافئین خود را قبل از خواب محدود کنید، زیرا کافئین می‌تواند بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد. مدیتیشن و تمرکز حواس را تمرین کنید.

تخم شوید از ترش کردن جلوگیری می کند

تخم شوید را می توان به عنوان درمانی گیاهی برای ناراحتی معده ، بی خوابی و ضد گاز معده بکار برد . تخم شوید از ترش کردن معده جلوگیری می کند. تخم شوید یک درمان عالی به عنوان ضد تشنج ، ضد درد، نفخ شکم ، ادرار آورو رای تقویت معده بکار می رود . برای کسانیکه اشتهای زیادی به غذا ندارند و لاغر هستند تخم شود بهترین دارو است زیرا اشتها را زیاد کرده معده را تقویت می کند و انرژی به بدن می دهد البته در مصرف آن زیاده روی نکنید.

مضرات پوست مرغ

پوست دارای اسید چرب اشباع و کلسترول زیادی است و کالری بالایی دارد بنابراین سبب اضافه وزن و بیماری های خطرناک دیگری خواهد شد. برای سالم نگه داشتن جوجه ها در حال رشد داروهای آنتی بیوتیکی، را به صورت مکمل به آنها تزریق می کنند. این آنتی بیوتیک ها در پوست مرغ ذخیره می شود و مصرف این قسمت از مرغ سبب تضعیف سیستم ایمنی بدن خواهد شد. فلزات سنگین، سموم و آفت کش هایی در پوست مرغ رسوب می کند.

‌‌‌‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت