بسته سلامت

خواص تخم شربتی برای سلامتی

خواص تخم شربتی برای لاغری اثبات شده است. مهمترین مزایای تخم شربتی برای سلامتی شامل توانایی آن‌ در بهبود سلامت دستگاه گوارش، کمک به کاهش وزن، بهبود ظاهر پوست، تقویت مو، تنظیم قند خون، خنک کردن بدن، کاهش استرس، تقویت استخوان‌ها، کاهش فشار خون، بهبود بینایی، کاهش التهابات، کاهش کلسترول و جلوگیری از عفونت‌های خاص است.تخم شربتی قادر به بهبود سلامت پوست ‌ جدید است.

خواص عناب برای کلیه

این گیاه دارویی به علت دارا بودن خاصیت‌های متفاوت از جمله لعاب زیاد، باعث افزایش میزان مصرف آب شده و به دلیل افزایش ادرار در بیماری‌های کلیوی از جمله دفع سنگ‌های کلیه نیز بسیار مفید است. بنابراین یکی از مهم‌ترین خواص عناب برای کلیه کمک به دفع سنگ کلیه از طریق افزایش میزان ادرار در فرد است. مصرف به‌اندازه عناب برای خانم‌ها و به‌خصوص خانم‌های جوانی که، قاعدگی نامنظمی دارند؛ ضروری است.

آنتی بیوتیک‌ها کرونا را درمان نمی‌کنند

کارشناس سازمان جهانی بهداشت درباره زیاده روی در مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک‌هایی که بدون نسخه و یا تجویز پزشک مصرف می‌شوند و نیز دادن این دارو به بیماران کرونایی هشدار داد. دکتر «حنان بلخی» در خصوص استفاده از آنتی بیوتیک‌ها برای درمان بیماران کرونا ابراز نگرانی کرد. آنتی بیوتیک‌ها باکتری‌ها را درمان می‌کنند و نه ویروس‌ها را . بنابراین هیچ توصیه‌ای برای درمان کرونا با آنتی بیوتیک‌ها وجود ندارد.

روزانه تحرک داشته باشید

بازی ورزشی خود را تقویت کنید. ورزش شدید و طولانی‌مدت می‌تواند باعث التهاب شود؛ به‌ خصوص اگر بدن از قبل ملتهب باشد. طرف دیگر بی‌تحرکی نیز منجر به التهاب می‌شود. به همین دلیل یافتن تعادل سالم در طول هفته برای کاهش التهاب و به حداقل رساندن عوارض جانبی مانند خستگی مهم است. تحرک روزانه همچنین به حفظ ریتم شبانه‌روزی کمک کرده و ممکن است به بهبود خواب شما نیز منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت