بسته سلامت

قاتل بی رحم کلسترول بالا این دانه سبز

لوبیا سرشار از فیبر محلول است. آن‌ها با هر گزش کلسترول ناخواسته را بیرون می‌آورند. همچنین از نظر پروتئین دارای پروتئین بالایی هستند، بنابراین شما را تمام ساعات بعد از غذا حفظ می‌کنند. فقط کافی است ۱/۲ فنجان را به سالاد ناهار روزانه خود اضافه کنید. غذا‌هایی گیاهی کلسترول ندارند. پس از صرف غذا کلسترول از طریق روده جذب و سپس همراه با تری گلیسیرید‌ها درون پوششی پروتئینی بسته‌بندی می‌شود.

ملین های طبیعی برای یبوست

روغن کرچک بهترین دارو برای یبوست در بزرگسالان و همچنین کودکان است.یک قاشق غذا خوری روغن کرچک را با شیر گرم مخلوط کنید و قبل از خواب بنوشید. علاوه بر این میتوانید یک قاشق غذا خوری روغن کرچک و یک قاشق غذا خوری عسل را گرم کنید، مخلوط نمایید و هر روز صبح بنوشید.روغن زیتون به بهبود سیستم گوارش و حرکت روده کمک می کند.روغن زیتون آبلیمو مفید است.

مصرف غذاهای انرژی بخش در پاییز

پاییز به مغز این دستور را می دهد که غذاهایی با انرژی بالا تر مصرف کند. در این فصل بدن چربی بیشتری تولید می کند و در نتیجه چربی بیشتری هم ذخیره می شود و بدن قصد دارد تا با این حجم از چربی خودش را گرم نگه دارد و ما نیز تمایل بیشتری به خوردن غذاهای پر چربی و پر کربوهیدرات پیدا می کنیم. بهترین کاری که می توانید انجام دهید، این است که تا جایی که می توانید فعالیت بدنی خود را افزایش دهید.

مواظب کلیه های خود باشید

کلیه های ما عملکرد دفع سموم و بقایای خونی را دارند. نقش مهمی در کنترل فشارخون، تنظیم سلامت استخوان و ثابت نگه داشتن سطح مواد شیمیایی مانند کراتینین و اوریک اسید نیز دارند.بیماری مزمن کلیه یعنی زمانی که کلیه نتواند خون را تسویه کند، و مواد باقیمانده را دور بریزد، باعث می شود که این مواد داخل خون تجمع پیدا کنند و باعث مشکلات سلامتی خطرناک مثل سکته یا بیماری قلبی می شود.آبلیموخطری برای بیماران کلیوی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت