بسته سلامت

راهکار درمان التهاب لوزه

سیر حاوی آلیسین است، ماده ای که باکتری‌های ایجاد کننده گلودرد را از بین می‌برد. این ماده خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی قوی دارد و یکی از مهمترین فواید سیر است.یک حبه سیر کوچک تا متوسط ​​را انتخاب کنید، نصف کنید، می‌توانید این تکه‌ها را بجوید، اگر جویدن برای شما سخت است، به سادگی قطعات را به اندازه کوچکتر خرد کنید و با یک لیوان آب آن‌ها را کامل قورت دهید.این کار را ۳-۴ بار در روز تکرار کنید،

عوارض کاهش وزن سریع

کاهش سریع وزن اغلب باعث شل شدن پوست شکم، بازوها و پاها می شود. به این دلیل اتفاق می افتد که پوست مقداری خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و زمان منقبض شدن با بقیه بدن را ندارد. اگرچه ممکن است پیامدهای طولانی مدت برای سلامتی نداشته باشد اما می تواند باعث ناراحتی روحی و همچنین سوزش ناخوشایند شود. مرکز بهداشت توصیه می کند پس از شل شدن پوست جراحی تنها گزینه برای اصلاح آن است.

خطر نادیده گرفتن التهاب لثه

افرادی که به بیماری التهاب لثه در گذشته مبتلا بوده اند، در معرض خطر زیادی برای بیماری قلبی عروقی نیستند. فقط در شرایطی بیشتر در معرض خطر هستند که لثه های آنها به طور فعال ملتهب باشد، زیرا آنها بر این عقیده هستند که التهاب لثه باعث فعال شدن و حرکت سلول به بافت استخوان می شود و التهاب رگ ها را افزایش می دهد. پس اگر در سن ریسک بیماری های قلبی عروقی هستید، باید وضعیت لثه ای خود را جدی بگیرید.

‌با قورت دادن آدامس چه می شود؟

وقتی که آدامس را می جویم زبان مولکول های بزرگ آدامس را توسط آنزیم های خود می شکند اما وقتی به علت عدم تمرکز آدامس را قورت می دهید معده نمی تواند لاستیک موجود در آدامس را هضم کند و پس از گذشت یک یا دو روز آدامس مانند هر ماده خوراکی دیگری همان مسیر همیشگی را طی می کند و از طریق مدفوع از بدن دفع می شود اما اگر یک آدامس خیلی بزرگ ممکن است دستگاه گوارش شما را مسدود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت