بسته سلامت

لاغری شکم با فلفل قرمز

گیاه دارویی فلفل قرمز یک ادویه بسیار گرم محسوب می‌شود. این بدان معنی است که فلفل قرمز نیز همانند زردچوبه، باعث افزایش دمای بدن و در نتیجه افزایش سوخت‌وساز آن خواهد شد. در واقع اضافه کردن گیاه دارویی فلفل قرمز به غذاها، باعث می‌شود که شما بتوانید در هر وعده غذایی تا ۱۰۰ کالری بسوزانید. شما می‌توانید فلفل قرمز را به سیب‌زمینی، انواع آجیل، سوپ، سس گوجه‌فرنگی خانگی، خورش‌ها و دیگر غذاها اضافه کنید.

ارتباط بین آب نبات و کووید-۱۹

محققان دانشگاه اوهایوی آمریکا از یک راه شیرین برای تشخیص بیماران کرونایی بدون علامت استفاده کردند. استفاده از آب نبات مسیر‌های حس بویایی از طریق بینی و از طریق پشت گلو را فعال می‌کند که به افراد امکان می‌دهد بدانند چه چیزی را می‌چشند. این دو مسیر نسبت به جوانه‌های چشایی در زبان دیگران، حس ظریف‌تری از آنچه مردم واقعا مصرف می‌کنند، می‌دهند. ‌با این روش می توان افراد مبتلا تشخیص داد.

راز هرگز چاق نشدن بعضی افراد

فعالیت بدنی می تواند بر روی وزن تاثیر بگذارد، لازم نیست که حتما یک ورزشکار باشد. برخی از افراد فقط بیشتر حرکت می کنند، حتی اگر آنها لزوما ورزشکار نباشند. بعضی افراد از نظر ژنتیکی تمایل به جابجایی بدن خود دارند. این حرکت اضافی همچنین می تواند متابولیسم بدن را زنده کند. هرچه بیشتر حرکت کنید، میتوکندری در سلولهای عضله بیشتر و در فعالیت آنها افزایش می یابد. و این نیروگاه هایی هستند که برای حرکت، انرژی ایجاد می کنند.

گیاهان دارویی که باید در خانه داشت

نعناع یک گیاه مناسب برای نفخ، دل درد، ناراحتی معده، دلپیچه کودکان پس از خوردن سردیها، رفع اسهال محسوب می شود. خواص پونه عبارتند از: ضد نفخ، گرم کننده کلیه ها، رفع شب ادراری کودکان، تقویت روده، رفع اسهالی. خاکشیر برای رفع گرمازدگی، ، گر گرفتگی، کهیر و خارش پوست بسیار مناسب است. سنبل الطیب گیاه دارویی است که بسیار آرامبخش است و برای رفع کم خوابی و کاهش استرس مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت