بسته سلامت

قرار گرفتن در معرض نور خورشید

وقتی از خواب بیدار می‌شوید و در معرض نور آفتاب قرار نمی‌گیرید یک روز کسل‌کننده را پیش رو خواهید داشت. بررسی نشان داد که در واقع از دست دادن نور خورشید در هنگام صبح شاخص‌ توده بدنی را بالا می‌برد. در واقع افرادی که بعد از ظهر در مقابل تابش نور خورشید قرار می‌گیرند شاخص توده بدنی آنها نسبت به کسانی که صبح در معرض این نور قرار می‌گیرند افزایش می‌یابد و در نتیجه بیشتر با چاقی و عوارض آن دست به گریبان هستند.

روش درمان فوری سرگیجه

طوری دراز بکشید که سرتان کمی از لبه آویزان شودسر رو به طرف راست برگردانید و بعد سریع دراز بکشید. یک دقیقه صبر کنید و ببینید آیا احساس سرگیجه دارید یا نه. به جایگاه نشست برگردید و در طرف دیگر آن را تکرار کنید. اگر وقتی به سمت راست هستید احساس سرگیجه می کنید، این به این معنی است که گوش راست شما مشکل دارد اگر سرگیجه زمانی که سمت چپ دراز می کشید اتفاق افتد، مشکل گوش چپ تان است.

فواید دمنوش گل داوودی برای سلامتی

محققان دریافته اند که این گیاه دارای خواص تقویت بخش سلامت در مطالعات آزمایشگاهی صورت گرفته است. مزایای برگ‌های گل داودی از گزارش در طب چینی مشخص است، چرا که قرن‌ها است که از این گیاه در طب چینی استفاده می‌شود. عصاره گل داودی دارای اثرات ضد اضطراب است و آرامش را تسهیل می‌کند. گل داودی دارای اثرات محافظتی قلبی بر روی رگ‌های خونی محدود و اکسیژن رسانی به مغز است.

چطور کبدی سالم داشته باشیم؟

اگر داروی دیگری مصرف می کنید باید با تجویز پزشک باشد. درباره مکمل‌های غذایی هم، یک چهارم آسیب‌های کبدی به دلیل مصرف این مکمل هاست که در این باره هم باید با پزشک مشورت کنید.مواد مغذی و فیبرهای مورد نیاز بدن از طریق سبزیجات و میوه های متنوع به دست می‌آید. از مصرف چربی های اشباع شده پرهیز کنید و چربی مورد نیاز بدن را از طریق دانه ها ،آجیل ها ،ماهی و روغن زیتون تامین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت